אייל צרור – אלוף עולם מקומי

0

אייל צרור מפרדס חנה כרכור הוכתר כאלוף העולם לנוער בגלישת רוח. הגולש המוכשר זכה במקום הראשון באליפות העולם בגלשני RSX  לנוער עד גיל 17 אשר נערכה בצרפת. צרור אף זכה במקום השביעי בקטגוריה של צעירים עד גיל 19.

צרור הצעיר הוא ספורטאי מצטיין המתאמן במועדון גלישת הרוח של שדות ים תחת המאמן דדי אושר (עודד אשר). זוהי אינה הזכייה הראשונה עבור צרור אשר הספיק לצבור תארים, מדליות וגביעים רבים בשנים האחרונות.

אייל צרור הוא בן למשפחה וותיקה בישוב, גם סבו וסבתו הינם תושבי פרדס חנה כרכור. אייל הוא תלמיד התיכון החקלאי "ברנקו וייס" . משפחתו מספרת כי הנהלת בית הספר הצוות החינוכי והמחנכת מעניקים לאייל תמיכה כדי להצליח בשילוב בין הספורט ההישגי ולימודיו, שילוב המהווה אתגר לא פשוט.

בימים אלו מתמודד אייל בתחרות בארה"ב בה מתמודדים טובי הגולשים בעולם עד גיל ,19 מתחרה אחד מכל מדינה. צרור מתמודד כנציג יחידי מישראל והוריו המלווים אותו לתחרות מסרו כי ההתרגשות רבה.

מן המועצה נמסר: " ברכות חמות לאלוף העולם אייל צרור  זהו הישג עצום המביא גאווה רבה למשפחתו לישוב ולישראל אותה הוא מייצג בכבוד.  הגולש המוכשר הוא בן למשפחה הנטועה בישוב, מוכרת ואהובה. למרות גילו הצעיר הצליח להגיע להישגים יוצאי דופן בהם אליפות העולם לנוער. ספורט הישגי מחייב לצד כישרון נחישות, השקעה רבה ועבודה קשה באימונים ובתחרויות. לצד התקדמותו העקבית והמרשימה בענף זה משקיע אייל בלימודיו הסדירים במסגרת התיכון החקלאי ועל כך לבד הוא ראוי להערכה רבה. דרכו של צרור והישגיו מחזקים את התחושה כי צומח פה דור נפלא, צנוע, ערכי אשר שואף קדימה למצוינות ללא פשרות.  אנו מאחלים לאייל הצלחה רבה בתחרות הנוכחית ובאלו שאחריה והמשך מימוש כל היעדים שהציב לעצמו בגלישה, בספורט ובחיים."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.