פולירון, משיקים את TOY

0

כשאומרים "כרית" הקונוטציה הראשונה היא מלבן סימטרי, לרוב לבן, בעיצוב מונוטוני ושגרתי. פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים, מציג סדרת כריות ראשונה מסוגה בישראל ומשיק את TOY: כריות לטקס טבעי לילדים בעיצובי חיות שהופכות לבובת משחק המתאימה לנשיאה בתוך תיק מצורף.

סדרת הכריות החדשה מורכבת מארבע כריות בעיצובים של החיות: פיל ורוד, פיל כחול, נמר ודוב פנדה. כשהכרית במצב סגור היא בובת משחק נעימה וצבעונית וכשהיא במצב פתוח היא כרית איכותית ונוחה להפליא. הכרית נהדרת לילדים מכיוון שניתן להשתמש בה גם מחוץ לבית וכך כשהילדים ישנים אצל משפחה, בנסיעה או סתם בטיול בפארק, הם יכולים להירדם על הכרית הנוחה והמוכרת להם.

היתרון המרכזי של הכריות הוא שהן עשויות מלטקס טבעי. לטקס הוא חומר טבעי שמקורו בעץ הגומי קאוצ'וק שמצטיין בכמה תכונות ייחודיות: גמישות – העוזרת לכרית להתאים עצמו למבנה האנטומי של הילד ומעניקה נוחות שינה מקסימלית. אנטי בקטריאלי – הלטקס מכיל רק מרכיבים טבעיים. עמידות – בעל אלסטיות מעולה המשפרת את עמידות הכרית לאורך זמן. אוורור– המבנה הייחודי של הלטקס מאפשר מעבר נוח וחופשי של אוויר המשפר את תחלופת האוויר, מה שמגביר את התנדפות הלחות והחום מהכרית. הבד החיצוני של הכריות הוא בד קטיפה איכותי הנעים למגע ובנוסף, מצורפת ציפה צבעונית מיוחדת במידות של 50/50 מבד כותנה סינטטי. הכרית מגיעה עם תיק גב נוח לנשיאה.

מחיר: 199 ₪

להשיג: בחנויות פולירון ובנקודות המכירה ברחבי הארץ 073-7027500  http://www.polyron.co.il/

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.