תכנית ידידים לתעסוקה במרכז צעירים חדרה

0

פתיחת מחזור שישי של תכנית ידידים לתעסוקה

ב 17/12 מציינים במרכז הצעירים העירוני (רחוב הנשיא 15) את פתיחת המחזור השישי של תכנית התעסוקה האיכותית "ידידים לתעסוקה". התכנית עוסקת בצעדים פרקטיים לסלילת דרך משמעותית בתעסוקה ומיועדת לצעירים בגילאי 18-35 הנמצאים מחוץ לעולם העבודה, מעוניינים להשתלב בו בהצלחה ולהתחיל בחשיבה על פיתוח קריירה. התכנית כוללת סדנא מקצועית לפיתוח כישורים אישיים, קורס מיומנויות מחשב, ליווי בחיפוש עבודה, אימון אישי וייעוץ תעסוקתי. מנחות התכנית הן יועצת ארגונית תעסוקתית, מנחת קבוצות ומאמנת אישית מוכשרות ומנוסות.

התכנית נפרסת על פני חודש ימים, מתקיימת חמישה ימים בשבוע החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הצהריים ומדמה עבור הצעירים שנבחרים לקחת בה חלק את השגרה בעולם העבודה. התכנים של התכנית מתמקדים בפיתוח וחיזוק הכישורים האישיים של כל צעירה וצעיר,  העמקת ההבנה של הצעירים את עצמם מחד ואת עולם התעסוקה והלימודים מאידך.

שירה לברון, רכזת תכנית בשבילי במרכז צעירים: "אנחנו מאוד מתרגשים לפתוח זו השנה השישית את התכנית המצוינת הזו. הצעירים המשתתפים חווים בתכנית העצמה, מקבלים הרבה כוח מהקבוצה דבר המאפשר בין היתר את גילויי הכוחות של כל אחד מהם. הצעירים מקבלים הכרה ואמונה בעצמם ובדרך שלהם. רבים ממשתתפי התכנית מתארים אותה כנקודה מפנה בחייהם בהיבט המקצועי – תעסוקתי ולעיתים גם האישי. בין היתר יעידו על איכות התוכנית אחוזי ההשמה שעומדים על 85%."

מפגש שני המאפשר היכרות עם התכנית יתקיים ביום שלישי 5.12 בשעה 18:00 בטורבינה מרכז צעירים חדרה (הנשיא 15) לפרטים נוספים והרשמה ניתן לחייג למרכז צעירים 04-6331787.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.