אלפי חניכים במחנות הקיץ של תנועות וארגוני הנוער בחדרה

0

מחנה הקיץ מהווה אירוע שיא בפעילות תנועות הנוער, בו מתקבצים יחדיו חניכים ומדריכים ממקומות שונים בארץ ומקיימים פעילויות חווייתיות וחברתיות המלוות בתוכן חינוכי. מחנות הקיץ נבנים ומנוהלים על ידי השכבות הבוגרות בכל תנועה, מכתות ט' עד י"ב ומלווים על ידי רכזים בוגרים והורים מתנדבים. החניכים הצעירים יוצאים למחנה בן ימים בודדים ואילו השכבות הבוגרות משתתפות במחנה של שבוע ויותר. 

מעל 1,000 חניכים מחדרה השתתפו במחנות הקיץ של תנועות וארגוני הנוער והביאו גאווה גדולה לעיר. מחנה הקיץ של תנועת הצופים התמקם השנה ביער עכברה בצפון הארץ ולקחו בו חלק חניכי שלושת השבטים בחדרה: שבט אילן בבית אליעזר, שבט בני היער במרכז העיר ושבט צוקים בגבעת אולגה. מחנה הקיץ של מכבי צעיר התקיים באנדרטת הנחל ואילו המחנה של תנועת השומר החדש התקיים בחספין. הנוער העובד והלומד עתיד לקיים במהלך החודש הקרוב קורס הדרכה. 

כבכל שנה, יצאה משלחת של נציגי העירייה אל מחנות הקיץ. המשלחת הורכבה בין היתר מראש העיר בפועל, ניר בן חיים, מנכ"לית העירייה זיוה הימברג, מנהלת אגף נוצ"ץ הדר מרום, מנהלת מחלקת הנוער העירונית מיטל שבת ורכזת תנועות הנוער במחלקת הנוער גליה אבוהב. החניכים והמדריכים ערכו לנציגי העירייה סיור במחנה, הכינו ארוחה יחד והראו את המבנים המרשימים שנבנו על ידם – משער הכניסה ועד למטבח המאובזר. 

ניר בן חיים, ראש הרשות בפועל: "אנו מחזקים את ידם של תנועות וארגוני הנוער בחדרה ומברכים על הפעילות הענפה והחשובה המטמיעה בילדי העיר ערכים של מנהיגות, מצוינות, עצמאות ואחריות." 

מיטל שבת, מנהלת מחלקת הנוער העירונית: "מחנות הקיץ הם דגל הפעילות של תנועות הנוער ונרשמים בזיכרונם של חברי התנועה כחוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. אנחנו גאים להיות עיר שתומכת בתנועות הנוער, ונמשיך לעודד את הנוער לקחת חלק". 

מעיריית חדרה ציינו כי לאחרונה הוגדל תקציב התמיכות בתנועות וארגוני הנוער בחדרה.  

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.