אהבה בחיק הטבע, מסלולי טיול רומנטיים

0

יש הטוענים כי הטבע הוא התפאורה הכי יפה לאהבה. מסלולים> להתאהב בארץ מחדש מציגה שלושה מסלולים רומנטיים, ברמות קושי שונות, אשר יפריחו את הרומנטיקה בניכם ויהוו בילוי מרגש, אינטימי וזוגי הצטיידו בנעלים נוחות, שמיכה ושוקולד לבילוי מושלם.

לזוג האתגרי: פסגת קרן סרטבה

פסגת קרן סרטבה נישאת לגובה של כ-600 מטר מעל בקעת הירדן המישורית. הקרן המחודדת היא אחת הפסגות הבולטות ביותר בנופי ארץ ישראל. במסלול עוברים בבורות מים עתיקים, לצד אבנים בצורת לבבות ומגיעים לקצה הקרן למצפה הניצב בקצה מצוק תלול. הנופים מפצים על העלייה הקשה והירידה התלול והופכים את המסלול לחוויה נהדרת. מומלץ לבדוק את שעת הזריחה ביום הטיול ולהתחיל את המסלול כשעה לפניה כדי לצפות בזריחה המדהימה.

לזוג הקליל: פריחה ותצפית נפלאה מקרני חיטין

למרגלות קרני חיטין, אחד ההרים המרשימים ביותר בארצנו, התרחש אחד הקרבות החשובים ביותר בתולדות ארץ ישראל אשר בו הובסו הצלבנים. המסלול מתאים לעונת החורף ודרגת הקושי הינה קלה עד בינונית. המסלול כולל טיפוס אל מצפה חיטין אשר בראש ההר ובעל אווירה רגועה ופסטורלית. על הפסגה פורחים היקינתון המזרחי והכרמלית הנאה ומאחוריהם נשקף נוף עוצר נשימה.

לזוג העירוני: סיור רומנטי בסמטאות המושבה הגרמנית

המושבות הגרמנית והיוונית הוקמו כבר במאה ה-19 ושמרו על אופיין הכפרי עד היום. השילוב בין ההמולה השוררת במתחם התחנה הקסום וברחוב עמק רפאים, לבין השקט והשלווה ששוררים ברחובות הצרים והשקפים הוא המאפיין הקסום של המסלול. המסלול עובר בין בתי אבן מפוארים, בגינות ובוסתנים נסתרים ובבתי קפה מיוחדים. (ניתן להצטרף לסיור מודרך).

 

בימים האחרונים דוד וערן גל אור, מייסדי חברת מסלולים להתאהב בארץ מחדש, פתחו headstart לגיוס חברתי המוני אשר מטרתו לממן את הוצאת סדרת ספרי הטיולים "לכל אחד ירושלים".

מטרת הוצאת הסדרה היא להביא לאהבת ירושלים ולגרום לתיירות בירושלים לפרוח. בעזרת הסדרה ניתן יהיה ליצור שינוי במפת התיירות העצמאית בישראל- גם בעיר הבירה, וכן, למנוע את הפחד הקיים בחברה בנוגע לטיולים בירושלים עקב המצב הביטחוני הרגיש.

הדסטארט היא שיטה חדשה של מסחר וחסות אשר הופכת את החלום של כל אחד למציאות. היזם קובע יעד למימון, מציג את עצמו ואת הפרויקט ומציע לתומכים בתמורה מוצרים או שירותים.

בעת התמיכה בפרויקט יוכל התומך לבחור את סכום ההשקעה אשר מתחיל מ50 ₪. בהשקעה של 165 ₪ יקבל התומך את סדרת ספרי הטיולים במהדורת הקדשה מיוחדת ועוד.

 

לתמיכה בפרויקט: https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=21930&isactive=true או בחיפוש- לכל אחד ירושלים הדסטארט.

 

למידע מפורט על המסלולים ולאפשרות ניווט לנקודות החניה –  אתר מסלולים> להתאהב בארץ מחדש: http://www.maslulim-israel.co.il/ או באפליקציה.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.