ביקור בית: קפה לנדוור גן שמואל

0

המותג "לנדוור" התחיל כקפה ישראלי איכותי ותיק עם המון מסורת, אחר כך צמחה לה רשת בתי הקפה עם מספר סניפים באיזורנו. אנחנו ביקרנו בקפה לנדוור גן שמואל בשעות הבוקר, ובוקר טוב מתחיל עם קפה וארוחה שתמלא מצברים לפחות עד הצהריים. בית הקפה, שמציע מרחב ישיבה בחוץ או בפנים, היה כמעט מלא מה שלא הפריע למלצריות להעניק חיוך נפלא של בוקר לצד הסברים על המנות. זה אולי לא קשור ישירות לאכול אבל אף אחד לא אוהב באמת להכנס למסעדה ולהרגיש "לא מבין באוכל", בלנדוור זה לא קורה – ההרגשה ביתית וחמה מאוד, אולי רמז לבאות.

הזמנו אספרסו כפול והפוך. האספרסו מגיע עם סודה קטנה בצד, בדיוק כמו שצריך. הקפה היה ארומטי, טרי מאוד וקלוי בצורה מדויקת. כיף של קפה. ואחרי שהקפה מעיר הגיע זמן האוכל. החלק של ארוחות הבוקר בתפריט מגוון ועשיר כשגם מקומם של הטבעונים לא נפקד. אנחנו הלכנו על בוקר איכרים.

20150429_110447-300x169 ביקור בית: קפה לנדוור גן שמואל
ארוחת בוקר לנדוור צילום NHN

לפני הסיפור על האוכל, נחזור לאווירה ולעיצוב שניכר גם במקום וגם בהגשה. בלנדוור יש תחושה של בית קפה של פעם עם המעטפת האירופאית המוקפדת: חמימות, כלים שמזכירים את הבית והגשה אסתטית – אהבנו במיוחד את הריבות והחמאה המגיעות בצנצנות זכוכית קטנות. כאמור הלכנו עם ההמלצה לבוקר איכרים – אומלט פטריות עם תרד, כרישה וגבינת צאן – שיחוק נהדר. האומלט עשוי היטב וטעים להפליא וגבינת הצאן איכותית מורגשת וטעימה.

במגש הארוחה יש מגוון סלטים טעימים וטריים, עם צבעוניות וטאצ' אסתטי שאנו רואים בו חלק ישיר וחשוב בחווית האוכל. סלט החציל בטחינה נהדר, קינואה סלק טעים מאוד, ביקשנו תוספת פעמיים והיה מצויין. עוד משהו ששמנו לב זה העושר בלחמים, ועל כך בהחלט מגיע ציון לשבח! בעוד שברוב המקומות אפשר לבחור סוג מסויים של לחם, הרי שבלנדוור סלסלת הלחמים עשירה מאוד וכוללת לחמים מחיטה מלאה, לחם לבן בצורת ג'בטה טובה וקראנצ'ית, מיני לחמניות ועוד.

גם הסבב השני של הקפה היה טוב. למרות התפריט המגוון ועשיר, מקום לעוד מנה לא היה לנו אז דילגנו היישר לקינוח. היות והאמון עם המלצרית, לאור ההמלצות הטובות, היה בשיאו ביקשנו שתפתיע אותנו עם קינוח. האמת לא צפינו את העתיד לבוא.

20150429_114817-e1430388527843-169x300 ביקור בית: קפה לנדוור גן שמואל
רוזלך קינוח אלוהי! צילום: NHN

רוזלך! כן רוזלך. קינוח שרק בשבילו שווה לקפוץ לקפה לנדוור גן שמואל. הקינוח המופלא גורף ציון מושלם בכל פרמטר ובעיקר על היצירתיות, כי באמת לא פגשנו כזה באף מקום אחר. אז מה זה רוזלך? הבצק הוא מעין רולדה מגולגלת עם שוקולד נוטלה כמילוי, מרקם הבצק פריך מבחוץ וספוגי בצורה נהדרת מבפנים. חשוב לציין, שהקינוח מגיע גדול ומרשים ומתאים לזוג ויותר. לצד הרוזלך מגיעה קצפת טרייה וגלידת בננות, אגוזים ושוקולד צוננת וטעימה. אם לא היה צריך להמשיך ליום עבודה בכיף היינו מזמינים עוד אחד.

לנדוור גן שמואל סיכום:

מקום: עיצוב נהדר, נקי, מסודר גם כשיש לחץ.

צוות: אדיב, קומוניקטיבי – שירות מצויין.

אוכל: עשיר, מגוון, טרי ומוגש באסתטיות מרשימה

קפה: מדוייק וטרי

שירותים: נקיים ומסודרים מאוד

נפלנו מהכיסא: רוזלך! קינוח שמיימי

מחיר: תפריט מאוד עשיר ומגוון וביחס עלות מול חוויה המחירים משאירים חיוך.

IMG_6706-300x200 ביקור בית: קפה לנדוור גן שמואל
בוקר בלנדוור צילום: יח"צ
יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.