ביקור השרה גילה גמליאל בפרדס חנה כרכור

0

ביקור השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל באגף לשירותי רווחה וקהילה במועצת פרדס חנה כרכור. את הביקור יזם והוביל  סגן ראש המועצה, יואב קעטבי.

IMG-20170724-WA0023-002-1024x622 ביקור השרה גילה גמליאל בפרדס חנה כרכור
ביקור השרה גמליאל בפרדס חנה כרכור. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור

סגן ראש המועצה, קעטבי קיבל את פניה של השרה יחד עם חברת המועצה ומחזיקת תיק הגמלאים, חיה בן צבי וצוות האגף בראשותה של תמי ברששת, וכן מתנדבים בני הישוב.

מנהלת האגף, תמי ברששת הציגה בפני המשתתפים את פעילות הרשות בתחומי רווחה וקהילה ואת האתגרים הניצבים בפני הקהילה  המקומית בתחומים הנוגעים לשוויון חברתי.

האגף במסגרת פעילותו השוטפת אחראי על תחום רווחת הפרט והקהילה במושבה ותחת מטרייה זו פועלים באגף ביו השאר  – יחידת ההתנדבות היישובית, המדור לאזרחים וותיקים, שירותי יעוץ לאזרח, המדור לעבודה קהילתית, פרויקטים רבים לחיזוק הקשרים הקהילתיים והרב תרבותיות טיפול בתא המשפחתי, אוכלוסיות מוחלשות ועוד.

השרה גמליאל התרשמה מרוחב הפעילות שהוצג בפניה, ומהדגש הניתן להעצמת הקהילה על כל קבוצותיה. אחד הנושאים בו התמקדה הפגישה הוא העשייה למען אזרחים וותיקים בישוב.

השרה החמיאה לצוות העובדות הסוציאליות האמונות על תחום האזרח הוותיק אשר מהוות את הכוח המקצועי בשטח, וכן לנציג המתנדבים  בני הגיל השלישי במושבה, יואב קליגר, המסור והמוערך על תרומתם החשובה של המתנדבים למען הקהילה.

מנהלת המדור לאזרחים וותיקים בקהילה, ענת פרסמן, הציגה את תפיסת האגף כגורם מתכלל בתחום פעילות הפנאי לקהל זה. בדבריה ציינה כי פעילות המדור מתבצעת תוך תפיסת עולם הדוגלת ומעודדת ההדדיות בין הפרט לקהילה- צריכת שירותים לצד התנדבות. חיזוק עשייה חברתית ותרומה לקהילה כחלק בלתי נפרד מהחוסן הקהילתי.

בתום הפגישה ציינה השרה , גמליאל, כי היא תבדוק אפשרות סיוע המשרד לשוויון חברתי לפעילויות למען קידום נשים בישוב ובהמשך סיוע למען המשך שילובם של קהילת יוצאי אתיופיה בקהילה המקומית, תחום אשר צפוי בהמשך לעבור לתחום אחריות משרדה .

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.