הטרנד העולמי של חדרי בריחה הגיע לבנימינה

0

 

רשת Escape Room Israel פתחה את סניף הדגל שלה בצפון במתחם הבילוי "של" עם מתחם בן 2 חדרים בנושאי טיטאניק ומיונים למוסד

חדרי הבריחה הגיעו לבנימינה. צילום: יח"צ

טרנד חדרי הבריחה, שהגיע לישראל מיפן, מוסקבה וארה"ב עשה דרכו לבנימינה ופתח את דלתותיו במתחם הבילוי והקניות "של" הממוקם במרכז המושבה. רשתEscape Room Israel השיקה את סניף הדגל שלה בצפון ומציעה מתחם ריאליסטי של 2 חדרי בריחה מאתגרים. לרשות המשתתפים ניתנת עד שעה לפצח חידות, לפענח צפנים ולהגיע לפתרון היציאה מהחדר. כל מסלול וחידה מלווה בסיפור מסגרת, תפאורה ועזרים ויזואליים שהופכים את החוויה לעשירה ואותנטית.

מתחם הבריחה החדש מציע למבקריו אפשרות לאמן את המוח ולאתגר עצמם. כל זאת, תחת קונספט עלילה מסתורי, שלוקח את עולם חדרי הבריחה צעד אחד קדימה. המתחם מעוצב להפליא עם ספות ישיבה ושולחנות המתנה שמתאימים לפעילויות של זוגות, קבוצות, חברות וארגונים שמחפשים להפוך את החוויה לבלתי נשכחת.

במתחם Escape Room Israel קיימים חדרי הבריחה שמציעים 2 קונספטים שונים:

  1. טיטאניק: זה היה לילה קר באמצע אפריל 1912 כשהטיטאניק התנגשה בקרחון. אנשים התרוצצו חסרי אונים, צועקים, בוכים קוראים לעזרה. מספר שעות לפני כן נתפסתם על ידי שוטרי הספינה בזמן גניבת חפצים מהמפלס העליון ולכן הם נעלו אתכם בחדר המכונות של הספינה (עם ליאונרדו דיקפריו כמובן). עכשיו, כשהאנייה מתחילה לשקוע ומים מציפים את המפלסים אחד אחרי השני, עליכם לברוח בזמן מחדר המכונות ואולי גם להציל את חייהם של שאר הנוסעים לפני שזה יהיה מאוחר מדי. החדר מתאים לקבוצות של 2-6 שחקנים.
  2. מיונים למוסד: תמיד חלמתם להיות מרגלים בארגון הביון הטוב בעולם? לצאת לשליחות ולהציל את המדינה? חושבים שיש לכם את מה שצריך? המיונים נפתחו! בואו לראות אם סוכן מוסד זו הקריירה הבאה שלכם. בואו להיבחן על כל הכישורים הנדרשים לסוכן טוב, ותוכיחו שיש לכם את מה שצריך. יש לכם רק שעה להצליח במשימה. מתאים לקבוצות של 2-7 שחקנים.

מחיר עבור 2-6 אנשים באותו חדר משחק: 2 שחקנים – 120 ₪ לאדם, 3 שחקנים – 110 ₪ לאדם, 4 שחקנים – 100 ₪ לאדם, 5 שחקנים – 90 ₪ לאדם, 6 שחקנים – 80 ₪ לאדם.

שעות הפעילות: ימים א'-ה': 09:00-24:00, שישי-שבת: 09:00-24:00.

ניתן לבצע הזמנות ולשריין מקום דרך האתר (escaperoom.co.il/binyamina) או בטלפון:

טלפון- 072-399-4964.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.