חגיגת פורים בטכנודע

0

הטכנודע, מרכז מדעי חווייתי ייחודי לכל המשפחה, מציע פעילות ייחודית לפורים "מדע בתחפושת".

מדע בתחפושת. טכנודע. צילום:דוברות

המשתתפים יוזמנו לגלות מה קורה כשמעבדת הפיזיקה מתחפשת ללונה פארק; מה מגלים בתערוכת אשליות אופטיות; ומה מעוללות קרני האור בחדר החושך. בנוסף תוצב עמדת צילום תחפושות נושאת פרסים.

הטכנודע שוכן בקמפוס חדש רחב ידיים בשכונת גבעת אולגה בחדרה, צמוד לכביש החוף.  כל ימות השנה מוצעות בו פעילויות מרהיבות ומרתקות. פארק מדע, ארבעה דונמים של מעבדה מדעית חיצונית שנועדה להדגים את פלאי המדע והטבע בדרך של חוויה והתנסות. בפארק ניתן להתנסות בתופעות מדעיות בנושאי קול וצליל, אנרגיה, תעופה, וכוח המים, וסודות המדע מאחוריהן. עשרות המוצגים מהווים בילוי משפחתי איכותי, פעיל ומרתק.  

מוזיאון מדע אינטראקטיבי רחב ידיים המזמין את המבקר לחוויית למידה ומשחק דרך מגוון מתקנים בנושאי מדע שונים. פיזיקה בלונה פארק, מה מניע את הקרוסלה? איך נוסעת רכבת הרים? איך פועל תותח אוויר? אשליות ותעתועי אור בחדר חושך, שעשועי מראות, משחקי חשיבה ואתגר ועוד מיצגים רבים שבהם מותר לגעת, לשחק, ליהנות ולהבין.

הפלנטריום, מצפה כוכבים. הפלנטריום של הטכנודע מאפשר הצצה לשמיים ללא עולם מוצף באורות החשמל. הפעילות המרתקת בפלנטריום מציגה הדמיה של כיפת השמיים. במהלך הצפייה מזהים קבוצות כוכבים ושומעים על הקשר שלהם למיתולוגיה, מנווטים באמצעות גרמי השמיים ויוצאים למסע במסתרי הגלקסיה.

בטכנודע מציינים כי מבקרי המקום תורמים לקהילה, מאחר שכל ההכנסות קודש להענקת חינוך מדעי לילדים נזקקים.

חוויות, פעילויות, גילויים והתנסויות בחופשת פורים יתקיימו בין ה-23 ל-24 במרץ, בין השעות 9:00 עד 17:00.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.