קורס דירקטוריות יפתח בחדרה

0

בעקבות הצלחת הקורסים הקודמים ייפתח בחדרה קורס דירקטוריות נוסף, כדי לאפשר לנשים רבות ככל האפשר להרחיב את הידע בתחום

לאור בקשותיהן של נשים המעוניינות להשתתף בקורס, הוארך מועד ההרשמה לקורס הקרוב, ופתיחתו נדחתה ל-27 בנובמבר כדי להיענות לבקשות ולאפשר לנשים נוספות להצטרף.

הקורס יתקיים בסניף ויצו חדרה, בשיתוף עיריית חדרה האגף לקידום מעמד האישה בויצו ישראל, והמרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר-אילן.

יצוין כי דירקטורים ונושאי משרה נדרשים לידע נרחב בנושאים משפטיים וחשבונאיים, שיסייעו להם בקבלת החלטות המבוססות על שיקולים מקצועיים תוך הקפדה על אתיקה. להרחבת הידע הנדרש הוכנה תוכנית לימודים מגוונת, הכוללת נושאים משפטיים כמו דיני חברות, הדירקטוריון, ההנהלה ובעלי המניות, דיני חוזים, ועדת ביקורת, ניהול ישיבות, אתיקה ואחראיות אישית ופלילית; נושאים פיננסיים כמו בקרה פיננסית, דוחות כספיים, מימון, שוק ההון; נושאי ניהול ומנהיגות הכוללים סוגיות מעשיות בעבודת הדירקטוריות, העצמת נשים, השפעה ושכנוע ונושאים רבים נוספים. כל זאת באמצעות מרצים מומחים בתחומים פיננסיים, משפטיים וניהוליים.

עשרות נשים מחדרה ויישובי הסביבה כבר למדו במחזורים הקודמים, אך הדרישה עדיין  רבה והביאה לצורך בפתיחת הקורס הנוסף.

הקורס יתקיים בויצו חדרה במשך 12 מפגשים (60 שעות אקדמאיות) אחת לשבוע בימי ראשון, בשעות 17:00 עד 21:00.

הדרישה הרבה לקורס נובעת, בין היתר, בזכות ההמלצות של בוגרות ממחזורים  קודמים. אחת מבוגרות הקורס: "אני ממליצה לעבור את הקורס, הן בגלל הרמה הגבוהה של החומר הנלמד והרצינות שבה מתייחסים המארגנים לקורס, והן בזכות האווירה הנעימה והמיוחדת הנוצרת כאשר יושבות במחיצה אחת עשרות נשים משכילות ומובילות בתחומן המעוניינות להרחיב אופקים. מלבד כל זאת, הקורס לימד אותי לא לחשוש מהצטרפות לדירקטוריונים ואף סיפק לנו רשימות מפורטות ומעודכנות של דירקטוריונים בארגונים בולטים במדינה".

לפרטים נוספים והרשמה:  054-4522796.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.