חווית גלישה כל השנה

0

כפר הקניות והבילויים מול החוף וילג' שבחדרה מציע לראשונה בישראל בריכת גלישת גלים מבית חברת citywave הגרמנית המאפשרת גלישה במשך כל השנה. הבריכה תיפתח באופן רשמי לקהל הרחב החל מחודש מאי. בעולם קיימות עשר בריכות בלבד מבית citywave כאשר הבריכה בישראל הינה הבריכה הגדולה ביותר (10/20 מטר). בריכת הגלישה החדשה צפויה להיות מוקד עליה לרגל לחובבי גלישה מקצועיים וחובבים מכל רחבי הארץ וגם מהעולם. כמו כן, מתחם בריכת הגלישה כולל טריבונות מעץ לטובת מי שמעוניין לצפות בגולשים ואירועים שיתקיימו במקום.

בריכת הגלישה מבית CITYWAVE מעניקה את הגל המושלם האינסופי המכיל מים מהקרקעית לפני השטח. טכנולוגיית ה'מים עמוקים' הייחודית של CITYWAVE מאפשרת גל בגובה 1.5 מטר עם לחץ מקסימלי. תנאים אלו מבטיחים חווית גלישה יציבה, בטוחה ומבוקרת (הקירות הצדדיים ורשתות הזרימה האחוריים רכים). ניתן לשנות את כמות המים והנפח שלהם על מנת להתאימם לכל רמת מיומנות ולכל משתמש. בין אם מתחילים, מתקדמים או מקצוענים, המערכת קלה להתאמה ותוך מספר שניות ניתן להחליף את ההגדרות כדי להתאים לכל מצב: גל קטן עם פחות לחץ ופחות מים למתחילים לעומת גל גדול עם לחץ מירבי וכמות מים גדולה למקצוענים.

בזכות מערכת ה'מים עמוקים', יכולה הבריכה להעניק תנאים דומים לים. לכן היא מאפשרת שימוש בגלשן  רגיל עם סנפירים. בבריכה ניתן לגלוש עד חמישה עשר גולשים בסשן שאורך 45 דקות והיא מתאימה מגיל 8 מגובה 1.1 ומעלה.

מול החוף וילג' הינו כפר קניות ובילויים הממוקם על כביש החוף בחדרה בקונספט כמותו לא נראה בישראל

המקום תוכנן ונבנה במשך 3 שנים ובהשקעה של כחצי מיליארד שקל ע"י חברת הייזום והנדל"ן אמירי גן. המתחם הינו חלל פתוח שתוכנן ע"י האדריכל אבנר שר ועוצב בסגנון מדרחוב קניות בבירות ארצות אירופה. את ההשראה לקונספט של המקום, בסגנון מדרחוב שאבה החברה ממתחם קניות מוביל בגרמניה בשם אינגלושטאט ויליג'.

מול החוף וילג' משתרע על פני 40 אלף מ"ר, ועתידים לפעול בו 120 חנויות מתחום האופנה, הבילוי, הפנאי וההסעדה, בשטחים של החל מ-90 מ"ר ועד ל-9,000 מ"ר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.