חילופי נשיאים במועדון "רוטרי" חדרה

0

בטקס שהתקיים במוזיאון "החאן" במעמד ראש העיר, העביר הנשיא היוצא דוד סולומון את המושכות לנשיא הנכנס דני רותם

שיתוף פעולה. ראש העיר מברך בחילופי הנשיאים. צילום: דוברות עיריית חדרה

במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן וסגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי התקיים טקס חילופי נשיאים במועדון "רוטרי" חדרה.

הטקס התקיים במוזיאון "החאן", כאשר באקט סמלי הקיש הנשיא היוצא דוד סולומון בפעם האחרונה בפעמון הנשיאות והעביר את המושכות לנשיא הנכנס דני רותם, איש התעשייה האווירית. בכך החלה שנת הרוטרי החדשה בסימן "רוטרי בשירות האנושות".

מועדון "רוטרי" חדרה  נוסד בשנת 95' והוא אחד מ-60 המועדונים הפועלים בישראל. המועדון נוסד על ידי בעלי עסקים, מקצועות חופשיים, ואנשי חינוך המעורים בקהילה החדרתית. סמל המועדון לא השתנה מאז היווסדו והוא מבוסס על ענף מעץ התפוזים כסמל לאופייה של חדרה מזה דורות.

כיום מונה המועדון כ-40 חברים אשר נבחרו  על פי אמות  המידה העולמיות. לכל אורך 61 שנות קיומו הוכיח "רוטרי" חדרה את יכולותיו בתחומים רבים למען הקהילה, והוא שם את העיר על המפה העולמית כמועדון הנחשב למוביל בזכות פעילותו ויכולת ההתחדשות וההתרחבות שלו.

בשנה האחרונה, למשל, הוביל המועדון את גמר התחרות הארצית של "הנואם הצעיר" לבתי הספר היסודיים, חילק מלגות לסטודנטים וחיילים בודדים תושבי חדרה, ותמך בפעילות עמותת "גדעון" המספקת הזדמנות שווה לילדים מהעדה האתיופית.

בטקס חילופי הנשיאים צוין שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית חדרה, לקידום פרויקטים משותפים לרווחת הקהילה. לחברי המועדון ולנשיא הנכנס דני רותם תוכניות רבות גם לשנה הקרובה. השנה יחל פרויקט הגישור של "רוטרי" בחטיבת הביניים של תיכון חדרה. מנהלת החטיבה רויטל מינג'רסקי חברה בעצמה במועדון.

שיתוף פעולה נוסף צפוי עם המרכז הרפואי "הלל יפה", כאשר לאחר תקופת החגים יגיעו רופאי ילדים, טראומה וכירורגיה, מאוקראינה להשתלם בבית החולים על מנת לשפר את הטיפול הניתן על ידם באזורי מלחמה.

ראש העיר גנדלמן בירך את חברי "רוטרי" על עשייתם המשמעותית בחדרה ועל מעורבותם בקהילה, ואמר ששיתוף הפעולה עם עיריית חדרה מוכיח שביחד ניתן לפעול רבות למען האוכלוסייה בעיר. גנדלמן, אשר השתתף לאחרונה בכנס ראשי רשויות בגרמניה, סיפר ששמעו של מועדון חדרה הגיע עד לכנס, וכי לא היה גאה ממנו לשמוע את הדברים.

סגנית ראש העיר יחזקאלי, המלווה את המועדון מזה שנים ואף הפכה לחברה בו, ציינה כי מועדון "רוטרי" בחדרה התברך בחברים חדורי מוטיבציה של עשייה ותרומה לקהילה, אשר שמו להם למטרה לעשות למען ובשביל תושבי חדרה ועל כך היא גאה להיות אחת מהחברים במועדון.

בטקס נכח גם הנגיד הנכנס של "רוטרי" ישראל גבי אורן, סא"ל בדימוס וממקימי יחידת העוקץ, אשר  הביע ביטחון בהמשך צמיחתו של המועדון בחדרה כמועדון חברים עסקי הפועל בקהילה, והדגיש כי "רוטרי" זו דרך חיים של עשייה ונתינה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.