חניה חינם לתושבי חדרה

0

256-300x147 חניה חינם לתושבי חדרההחל מה-1 בינואר 2016 יוכלו תושבי חדרה לחנות ברחבי העיר במקומות חנייה המסומנים בכחול לבן, חינם ללא הגבלת זמן, זאת באמצעות תו תושב. במספר מועט של רחובות המוגדרים כמרכז העיר (מע"ר) תותר חנייה ללא תשלום למשך 3 שעות ביום.

החנייה במע"ר תלווה באמצעי תשלום כגון פנגו, סלופארק, איזיפארק התומך בשירות, כאשר על שלוש השעות הראשונות (ניתנות לצבירה לאורך היום) לא יחויבו בתשלום. זאת על מנת למנוע מרכבים לתפוס ליום שלם את מקומות החנייה המעטים יחסית במקומות המסחר, ולאפשר תחלופה וזרימה שוטפת של מבקרים ולקוחות בבתי העסקים השונים במרכז העיר. תושבים המתגוררים במע"ר, יוכלו כמובן להחנות את רכבם ברחובות מגוריהם ללא הגבלת זמן.

מפה מפורטת של אזורי העיר, כולל המע"ר, תפורסם בימים הקרובים. בנוסף יוצב ברחבי העיר שילוט חדש אשר יכלול את המידע המבוקש. החנייה ללא תשלום תתאפשר רק לתושבי חדרה, ואילו נהגים המתגוררים מחוץ לחדרה ימשיכו לחנות ברחבי העיר בתשלום.

לקבלת תו התושב תידרש הצגת מסמכים המעידים על מגורים בעיר. את המסמכים הדרושים ניתן לצרף לבקשה המקוונת, או לחילופין להביאם לעמדות ההנפקה. בין המסמכים: עותק מצולם של תעודת זהות (כולל ספח עם כתובת), עותק מצולם של רישיון רכב בתוקף על שם המבקש, עותק מצולם של  רישיון נהיגה בתוקף, וכל מסמך אחר שיידרש. במקרים חריגים ניתן לפנות למחלקת החנייה לקבלת מידע והכוונה. עלות הנפקת התו 30 שקלים לכל רכב, ותוקפו שנתיים מיום הוצאתו.

ניתן להגיש בקשה מקוונת לתו תושב דרך אתר האינטרנט ולקבל את התו ישירות הביתה. מידע ופרטים יפורסמו גם בדף הפייסבוק של העירייה, באפליקציה של עיריית חדרה, בכלי תקשורת שונים ובאמצעי פרסום נוספים, כולל הודעה שתישלח לכל בית אב. כמו כן ייפתחו עמדות הנפקה ברחבי העיר.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.