כוחה של קהילה: חמ"ל כלכלי לעסקים מקומיים במ.א. מנשה

0

מאחורי היוזמה עומד אביש שלמה, יחד עם שורה של תושבים מהמועצה אשר נרתמו לסייע בהתנדבות;
החמ"ל הכלכלי ישיק את פעילותו ביום שישי הקרוב (12.1.24) במפגש עם בעלי עסקים בקציר; "הימים המורכבים שעמם אנו מתמודדים מציפים את הצורך של כולנו לדבר פחות ולעשות יותר"

למידע והרשמה – אתר המיזם חמל העסקים מנשה

יוזמה מקורית ומרגשת במועצה אזורית מנשה, לאחר הקמתו של חמ"ל כלכלי לעסקים מקומיים במועצה, בעקבות האתגרים הכלכליים עמם הם מתמודדים בתקופת המלחמה.

 

יוזם החמ"ל הוא אביש שלמה, תושב תלמי אלעזר ולשעבר חבר קיבוץ משמרות. שלמה, אל"מ במילואים, צבר ניסיון ניהולי ויזמי רב בעולם העסקים, אותו הוא מביא לשרות בעלי עסקים קטנים, יחד עם נבחרת של יועצים מקצועיים מבין תושבות ותושבי המועצה. "המדובר בתמיכה ובסיוע לקשת רחבה של בעלי עסקים, בהם אמנים, תיירנים, יועצים, בעלי מלאכה, מטפלים, מאמנים, או בכל תחום אחר", ציין אביש שלמה.

 

הצוות יפעל בהתנדבות מלאה ויספק ללא עלות שירותי ייעוץ במגוון ההיבטים בהם נדרש סיוע לבעלי עסקים קטנים, כגון: ניהול פיננסי, מענקי מדינה, שיווק וקידום העסק, יחסי ציבור ומדיה דיגיטלית, מיסוי ומשפטים, כמו-גם כל הטופסולגיה שמכבידה על ההתנהלות היומיומית. בתוך כך, ייפגש צוות החמ"ל הכלכלי עם בעלי העסקים ביישובים עצמם, במטרה להקל עליהם ולהבטיח נגישות מרבית לצרכים השונים. השקת פעילותו תתקיים ביום שישי הקרוב (12.1.24) במפגש עם בעלי עסקים קטנים בקציר.

 

לדברי אביש שלמה, "הימים המורכבים שעמם אנו מתמודדים מציפים את הצורך של כולנו לדבר פחות ולעשות יותר, ברוח ערכי הסולידריות, הערבות ההדדית והשותפות. אירועי התקופה האחרונה הוסיפו וחידדו את מה שכבר היה ברור לכולנו –  כוחם של חיבורים ושיתופי פעולה בין יישובים, כחלק מקהילה אזורית מאוחדת, יוזמת ופרו-אקטיבית.  אני גאה בכל אחת ואחד מהתושבים אשר נרתמו באהבה רבה לפגוש, להקשיב, לתמוך, לייעץ ולסייע לקהילת העסקים המקומית להתמודד עם האתגרים ולצמוח גם בתקופה מורכבת זו. אחרי הכל, חוסן וביטחון לאומי זה התיישבות, חקלאות וכלכלה, משמע – ללא התיישבות אין ביטחון וללא חקלאות וכלכלה אין התיישבות. זו העת לחשוב מחוץ לקופסה, לחזק ולהתחזק, ולבנות יחד אופק טוב יותר, נכון יותר ובטוח יותר לכולנו. אנחנו כאן בשביל כל אחת ואחד מקהילת מנשה".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.