לילה של מוסיקה

0

כ-15 אלף צעירים מכל רחבי הארץ השתתפו בפסטיבל הגרוב, מהגדולים בישראל, שהתקיים זו הפעם השנייה בפארק נחל חדרה. בפסטיבל הבום בוקס 2 השתתפו מיטב אומני ישראל, הוא נמשך כל הלילה עד הזריחה ורשם הצלחה גדולה.

לאור ההיערכות המשותפת למשטרת חדרה והעירייה, אשר שילבו ידיים במטרה לאפשר לקהל הרב להגיע וליהנות ב"בום בוקס". התבצעה אכיפה משולבת של שוטרי התחנה והפיקוח העירוני, ותחנת חדרה אף הציבה שוטרים ששמרו על הסדר והביטחון, והסדירו את התנועה בצירים המובילים לפארק ולחניונים. ואכן, התנועה התנהלה ללא פקקים וללא הפרעה חריגה לתושבי חדרה ובעיקר לתושבי שכונת גבעת אולגה הסמוכה.

235-300x200 לילה של מוסיקה

בום בוקס" הוא פסטיבל גרוב-פאנק מהגדולים בארץ שמפגיש בין אמנים והרכבים ישראלים ללילה של מגוון הופעות היפ הופ, גורב, פאנק ורוקנרול, בהשתתפות אמנים רבים, וביניהם: אברהם טל, בלקן ביט בוקס, דודו טסה, הדג נחש, התקווה 6, מוקי, מוש בן ארי, מרסדס בנד, נצ'י נצ'י, קפה שחור חזק, קרולינה ורבים אחרים.

ראש העיר, צביקה גנדלמן: "היה תענוג לראות את הצעירים שהגיעו מכל רחבי הארץ וחגגו לילה שלם של מוזיקה, בילוי והנאה. העלינו את העיר על מפת התרבות הארצית. המטרה שהצבנו הייתה למתג את חדרה כעיר מובילה גם בתחום התרבות, ואני שמח שהצלחנו בכך, ובגדול".

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.