מסלול "נינג'ה רחוב" לילדים בחריש

0

המסלולים מדמים את המכשירים שיש בתוכנית הפופולארית "נינג'ה ישראל". המשתתפים יוכלו להשתמש באפליקציה שתיתן להם משימות ותמדוד את הזמנים שבהם יסיימו את המסלול

למקום, היכון – צא: העירייה שרטטה היום מסלול "נינג'ה רחוב" באורך של 100 מטר ברחוב טורקיז ליד מגרש הכדורגל הסינתטי במטרה לעודד פעילות גופנית בקרב ילדים. מסלול נוסף ישורטט בבית הספר היסודי בשכונת הפרחים. המסלולים מבוססים על תוכנית הטלוויזיה הפופולארית "נינג'ה ישראל" ומדמים את המכשירים והמכשולים שבתוכנית.

רמת הקושי במסלולים מותאמת לגילי 3-6, 6-9, 9-12 ולילדים עם צרכים מיוחדים. ניתן לשפר את חוויית מסלול הנינג'ה באמצעות ברקוד שיפעיל אפליקציה. האפליקציה תיתן משימות ותמדוד זמנים.

חריש היא הראשונה בארץ שמקימה מסלולי נינג'ה מצוירים. בין המתקנים המצוירים שבהם ניתן להשתמש דרך האפליקציה: סטפר, ריצה לאורך מסלול נחש מפותל, פוש אפ (שכיבות סמיכה), קפיצת הצפרדע, מבוך, טבעות, ישיבת זווית, גשר המספרים, נינג'ה על חבל, אבני טיפוס, קפיצה בחבל, קפיצה למרחק, עמידה על רגל אחת, קפיצת ברכיים לחזה וריצת ספרינט.

קרין פלג-נוימן, מנהלת מחלקת הספורט בעירייה, הסבירה כי המסלולים נועדו לעודד ילדים לבצע פעילות ספורט והם יוכלו לעשות זאת בזמן ההפסקה, בעת טיול עם הכלב, בהליכה בפארק או באימון מתוכנן.

"חריש היא עיר צעירה, ועיקר תשומת הלב של העירייה מושקע בילדים, בחינוך פורמלי ובלתי פורמלי", אמר ראש העיר יצחק קשת. "המטרה שלנו ביצירת מסלולי הנינג'ה החדשים היא לעודד פעילות ספורטיבית בקרב ילדים באמצעות גישה חווייתית אחרת. אני מזמין את כל ילדי העיר לבוא וליהנות מהמסלול".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.