מרכז הצעירים של מועצת פרדס חנה כרכור עורך יריד תעסוקה ראשון מסוגו

0

מרכז הצעירים "הפרדס"  של המועצה המקומית יקיים בשבוע הקרוב, יום ד' 23.12.15, יריד תעסוקה ראשון מסוגו לצעירי הישוב.

12345445_497108937140097_1790158655546700122_n-300x300 מרכז הצעירים של מועצת פרדס חנה כרכור עורך יריד תעסוקה ראשון מסוגובשבועות האחרונים ארגון היריד מצוי בעיצומו והיענות חברות ומעסיקים מהסביבה להשתתף ביריד הולכת וגדלה. המעסיקים אליהם פנה המרכז נמצאים באזור הישוב וסביבתו כולל נתניה, חדרה וחיפה. היריד יתקיים במתנ"ס פרדס חנה כרכור (רחוב הבוטנים 54) והוא יציע דוכנים של חברות כוח אדם ומעסיקים לצד הרשמה לסדנאות התעסוקה של המרכז דוגמת כתיבת קורות חיים, הכוונות קריירה, הכנות לראיונות עבודה ומרכזי הערכה ויזמות עסקית.

בין המעסיקים הרבים שאישרו הגעה: מילגה, בית אקשטיין, אדמוני כוח אדם, קונפורטי גוד, עתיד ביישום, קייטרינג מגי ותולי, גת, פלסאון, חושן אל, שאש, ד.י.ש פנימיות, , מנפאואר, מורטק, איטונג, אילנית ועוד. המשרות שיוצעו פונות לקהלי יעד מגוונים (מעל גיל 18) ומתייחסות לכישורים רבים ומגוונים החל מתחום האדמיניסטרציה ועד למקצועות ההדרכה והטיפול. בין המשרות –מכירות ושיווק, מדריכים, עובדים סוציאליים ,תעשייה, אדמיניסטרציה, ניהול אירועים ומלצרות, , משק בית, מכונאות, ייצור ועוד.

ראש המועצה, חיים געש, מסר כי "מרכז הצעירים הוקם בכדי לקדם את מוקדי העניין בחיי הצעירים שלנו- לימודים והשכלה, תעסוקה, הורות טרייה ועוד. יריד התעסוקה לצעירים מתקיים לראשונה בישוב בפורמט זה. ואנו מקווים כי אכן נצליח להביא לחשיפת מגוון משרות לצעירים, ובהמשך אף לתיווך יעיל  בין המעסיקים הרבים שהביעו נכונות להשתתף ביריד לצעירים שלנו."

חבר המועצה יו"ר הוועדה לאיכות הסביבה ומחזיק תיק הצעירים, איציק בוחבוט לוין, ציין כי "המרכז מציע הכוונה וייעוץ לצעירים בני 18-35. מאז הקמתו לפני כשנה אנו חווים תנופת פעילות מרשימה הן בתכנים ובקורסים המוצעים במרכז והן  בהיענות ובהשתתפות הצעירים בפעילויות אלו. היריד הקרוב מגלם את אופי פעילות המרכז המשלב סיוע והכוונה מעשיים לטובת המשך ובניית חייהם של צעירי הישוב. אנו במרכז מקיימים שיתופי פעולה עם כלל אגפי ומחלקות המועצה ובמקביל מרחיבים את ההתקשרויות עם גורמי חוץ בהם משרדי ממשלה, קרנות ועוד. אני מבקש להודות לראש המועצה ולגזבר ומזכיר המועצה על השותפות והתמיכה בהובלת המרכז  וקידומו למען צעירי הישוב"

מנהל הפרדס מרכז הצעירים של המועצה, עמית חזן מציין כי היריד מיועד לצעירים מגיל 18 ומעלה. ככזה תינתן האפשרות להתמודד על משרות גם לצעירים שטרם רכשו ניסיון ולקהלים ממוקדים דוגמת חד הוריים, אימהות המבקשות משרות חלקיות וגמישות יותר וסטודנטים הנדרשים לחלק את זמנם בין העבודה ללימודים. אנו ביצענו מאמץ ממוקד לגייס מספר רב של חברות מהאזור ולהציע מגוון רחב ככל הניתן של משרות.  חזן הוסיף כי "גם אנחנו "הפרדס" מציעים ביריד ולאורך כל השנה קורסים והדרכות שונות בכל הנוגע לתעסוקה וללימודים. רק לאחרונה סיימנו קורס יזמות עסקית, קורס מסחר באינטרנט ועוד.   "

עדי שטרן רכזת תעסוקה ב"פרדס" ציינה כי "היריד הוא אף הזדמנות למפגש פרסונלי בין המעסיקים הפוטנציאלים לבין הצעירים. היום פרסום המודעות מתבצע באמצעות אתרי האינטרנט והסינון הראשוני מבוסס על מידע "יבש" מקורות החיים בלבד. שטרן מציינת כי"  ביריד יוצע מגוון רחב של משרות ותינתן האפשרות להיפתח להצעות תעסוקה שאולי טרם נשקלו בעבר. זוהי אף הזדמנות  למיניגלינג ולהרחבת הרשת החברתית של כל אחד ואחת. אנו מזמינים אתכם להגיע ולקחת חלק ביריד התעסוקה לצעירים של פרדס חנה כרכור"

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.