נבחרת הדאודורנטים של הקיץ

0
נבחרת הדאודורנטים של יוניליוור עם המותגים המובילים: Dove MEN+CARE ,Dove, Rexona, AXE ומשיקה שני מוצרים חדשים: Dove טלק לנשים ו-AXE BLACK NIGHT לגברים. צילום:הדמיה

על פניו דאודורנט הוא עוד תכשיר בשגרת הטיפוח שלנו, אך סקר חדש של יוניליוור, משווקת המותגים Dove, AXE ו- Rexonaחושף נתונים מעניינים על הרגלי השימוש של הישראלים בדאודורנט.  כ- 40% מהנשאלים העידו כי הם משתמשים בדאודורנט יותר מפעם אחת ביום, וכמחציתם מחזיקים דאודורנטים במקומות נוספים מלבד הבית, בעיקר בתיק האישי. 7% מהגברים ו-2% מהנשים אינם משתמשים בדאודורנט על בסיס יומי, וכרבע מהישראלים משתמשים לעיתים בדאודורנט של בן או בת הזוג שלהם. מסתבר שהמפתח ליום טוב ולביטחון עצמי גבוה הוא הדאודורנט שלכם. למעלה ממחצית מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת העידו על הזעה מוגברת במצבי לחץ כגון ראיונות עבודה ודייט ראשון, ללא הבדל בין גברים לנשים. תופעה שפוחתת ככל שהגיל עולה.

יוניליוור, מובילת שוק הדאודורנטים בישראל, מציגה את נבחרת הדאודורנטים עם המותגים המובילים: Dove MEN+CARE ,Dove, Rexona, AXE ומשיקה שני מוצרים חדשים: Dove  טלק לנשים ו-AXE BLACK NIGHT לגברים.

Dove טלק – סדרת מוצרי ספריי, סטיק ורול-און בניחוח נעים של טלק

ממחקרים שערך המותג Dove עלה כי נשים רבות מתלוננות על רגישות באזור בית השחי. בנוסף, גילוח של בית השחי מסיר את שכבת העור החיצונית ועלול לגרום לגירוי. סדרת הדאודורנטים של דאב מכילים 25% קרם לחות בכך מטפחים את עור בית השחי העדין, ובנוסף מעניקים הגנה יעילה מפני זיעה לעד 48 שעות.

לסדרת המוצרים של Dove מצטרפת סידרת דאודורנטים חדשה בניחוח נעים של טלק.

הדאודורנטים זמינים בפורמט ספריי, רולאון וסטיק.

AXE BLACK NIGHT – ספריי גוף בניחוח חדש ומעודן ללילה בלתי נשכח.

AXE, המותג המוביל בישראל בקטגוריית הדאודורנטים, הצליח לכבוש את הגבר הישראלי כבר עם השקתו בשנת 2005, וחולל שינוי בעולם הדאודורנטים הן ברמה הצרכנית והן ברמה התקשורתית. לפני כשנה השיק המותג בישראל את AXE BLACK, קו מוצרי טיפוח לגבר בניחוח מעודן ועיצוב אריזה נקי ומתוחכם. AXE BLACK הפך במהרה להיות הניחוח המוביל בין מוצרי המותג ומוצריו זכו לאחרונה לפרס "מוצר השנה 2016 " בקטגוריית מוצרי טיפוח לגבר. ועכשיו, אקס ממשיך בקו המעודן והמתוחכם, ומשיק מוצר חדש- AXE BLACK NIGHT, אשר פותח גם הוא ע"י יועצת הניחוחות האייקונית אן גוטליב, בשיתוף חברת הבישום המובילה Firmenich.  .  

Rexona

רקסונה, מותג הדאודורנטים מספר 1 במכירות בעולם*, יוצא במהלך של מיתוג מחדש הכולל נראות מודרנית וצעירה לכלל מגוון המוצרים ושפה תקשורתית חדשה ובולטת. במקביל, ממשיך המותג למנף את הטכנולוגיה הייחודית שלו  MotionSense, טכנולוגיה חדשנית להגנה מפני זיעה באמצעות נוסחה המאפשרת רמת הגנה משתנה בהתאם לפעילות הגוף. ככל שפעילות הגוף גבוהה יותר, הדאודורנט פעיל יותר בהתאמה, וזאת באמצעות קפסולות חדשניות המשתחררות בזמן תנועה ובהתאם לרמת הפעילות (רק על מוצרים עם כיתוב Motion Activated Protection). בכך מאפשרים הדאודורנטים של Rexona הגנה אפקטיבית לעד 48 שעות.

הדאודורנטים זמינים בפורמט ספריי, רול-און וסטיק ובמגוון ניחוחות לגברים ולנשים.

*חישובי יוניליוור מבוססים על נתוני נילסן כספי/כמותי לשנת 2015 מכלל שוק מוצרי הצריכה.

Dove MEN+CARE

בשנת 2013 השיקה יוניליוור ישראל סדרת מוצרי טיפוח לגבר DOVE MEN + CARE.

הדאודורנטים מספקים הגנה לעד 48 שעות וזמינים בפורמט ספריי, רול-און וסטיק.

את מגוון הדאודורנטים ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.