המדריך המושלם- איך ללבוש את הצבע לבן!

0

לכל אישה יש לפחות שמלה שחורה אחת בארון, כזו סולידית שמתאימה לכל אירוע, מחטבת ומתאימה לכל פריט ואקססוריז בצבע אחר. הכל נכון, אבל כמה שמלות לבנות יש לך בארון? הרבה מיתוסים יש סביב עניין הצבע הלבן, נשים רבות נמנעות מללבוש אותו כיוון שטוענות כי משמין או מתלכלך, אך עם זאת כמעט כולן בוחרות בו ביום החתונה ונראות נפלא. אז איך בעצם לובשים לבן בביטחון מוחלט ונראים נהדר?

לבחור נכון

לבגדים לבנים יש נטייה להיות שקופים ומתעתעים. בבואנו לקנות בגד לב יש לשים לב שבד הבגד הנרכש מספיק אטום ולא יגרום אי נוחות כשתמדדי אותו בבית או גרוע מכך, בפני אנשים. נסי להסתובב בעודך מודדת את הבגד ולכי עימו מעט, גם לחלקה המאור ביותר של החנות בכדי לבדוק איך נראה בכל סוג של אור, מלאכותי או טבעי. כמה דקות עיכוב נוספות בחנות ומול המראה, יחסכו עוגמת נפש מאוחרת. אל תתביישי לבקש עזרתה של עין בוחנת נוספת מהמוכרת או חברה טובה.

הקפדה על בדים איכותיים

דרך נוספת להבטיח לעצמך כי הבגד הלבן שקנית לא יראה שקוף כשתצאי איתו החוצה היא בדיקה ותשומת לב לגבי איכותו בעוד מועד. תפירה טובה שיכולה לכלול ביטנה או בד כפול למשל, הן דרכים להבטיח את אטימות הבד ומעידים גם על איכותו הגבוהה של הבגד. אם בחרת לקנות פריט לבן מאיכות טובה מובטחים לך פחות אירועים מביכים לכשתצאי מהבית.

הלבשה תחתונה נכונה

בגד לבן מבד איכותי ככל שיהיה לעולם לא יהיה אטום לחלוטין וגם אם מסתיר את גופנו, צבעים אחרים ככל הנראה יראו תחתיו. אי לכך חשוב להקפיד על הלבשה תחתונה בצבע לבן או צבע גוף בכדי שלא יורגש גם אם יצוץ או ייראה תחתיו.

התאמה לצבע העור

בעולם האופנה אין פריט או צבע שאינם מתאים לאישה מסוימת, יש רק אישה שאינה יודעת ללבוש אותם בצורה נכונה ובדרך המחמיאה לה. הצבע הלבן אומנם יראה במיטבו על גוון עור שזוף וכהה, שכן הקונטרס בצבעים מבליט את אלמנט האור ותחושת הרעננות שמביא עימו הלבן. עם זאת, בניגוד לסטיגמות ולמיתוסים השגויים שהשתרשו בחברה, הצבע הלבן יכול להתאים לכל גוון וצבע עור בשילוב הנכון. במידה והנך בהירה ובעלת גוון עור חיוור, רצוי ומומלץ ללבוש את הפריט הלבן דווקא בחלק התחתון של הגוף. במידה ובחרנו בשמלה לבנה, רצוי להוסיף אקססורי כדוגמת שרשרת, עגילים או אפילו ליפסטיק בגוון עז שיוסיפו בוסט של רעננות וצבע!

לבן וצבעים נוספים

אחת התכונות הנפלאות והפרקטיות בצבע הלבן היא שמלבד הכריזמה הטבעית והעובדה שאינו צריך הרבה מאמץ בכדי להעשירו, יש לו יכולת וורסטילית להתאים ולהשתלב עם כמעט כל צבע אחר ובכך מאפשר לנו לייצר מראות ולוקים שונים בהתאם למקום אליו נלבש ולאווירה אותה נרצה לשדר. הלבן לבדו ייצור מראה קלאסי וחגיגי, לעיתים אף יותר משהתכוונו, לכן אם אך נרצה להקפיץ את המראה לכזה שימשוך את העין ויסובב מבטים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי שילוב עם צבע אחר שייצור ניגודיות ומעין "שבירה". כך לדוגמא שילוב בין שחור ולבן הוא כזה שלא ניתן לטעות איתו, הוא הופך את הבגד למעט פחות רשמי, אך עדיין שומר על אלגנטיות קלאסית המתאימה לאירועים ולחגים. בשילוב עם אדום לעומת זאת יעניק לוק סקסי וחושני, כאשר הצבע האדום יכול לבוא לידי ביטוי בנעל, עגיל או צבע ליפסטיק אדום עז. בשילוב הלבן עם צבע מטאלי ניתן לקבל זוהר מרשים.

הטוב והרע

בבואנו ללבוש לבן יש לזכור כי הוא צבע המבליט את הטוב, אך גם את הרע. כאמור, הלבן משמש כמעין קנבס חלק אותו ניתן לקשט עם צבעים ואקססוריז שונים, אך יש לציין כי עלול להיות מעט טריקי בחום הקיץ הישראלי הלח. רטיבות וזיעה יראו באופן בולט על הבד וכן לכלוך. במידה ואנו יודעות שפנינו מועדות למקום שמשי וחם שאינו מוצל או לחילופים לארוחה בה יש סיכוי שנתלכלך, לעיתים רצוי לוותר על הופעה לבנה.

איזה איפור מתאים לצבע לבן?

טרנד שמלווה אותנו בשנים האחרונות ומרגע לרגע מתעצם הוא איפור בגווני ניוד, מראה שקוף ומבריק, שמכניס אותנו לתחושות של less is more, שומר על המראה הנחשק השזוף ומעניק מראה עירום מבוקש בעולם האופנה. "כל אחת יכולה להשיג מראה זוהר במיוחד, איפור עיניים רך בגווני איפור ניודים רעננים, סומק מבריק מחמיא וגלוס לשפתיים מלאות חיים", אומר אומן האיפור יוסי ביטון, בעלים של רשת חנויות האיפור ובתי ספר למאפרים. 

לדבריו, אחרי הנחת קרם לחות ופריימר, מומלץ להניח על העפעפיים קוניסלר במרקם נוזלי, בגוון של העפעף, ולטשטש אותו בעזרת ספוגית לטקס לחה. ביטון: "לאחר מכן יש להניח בעזרת מברשת שטוחה צלליות בגווני שמנת-זהב בזוויות הפנימיות של העיניים. בזוויות החיצוניות הניחי צלליות בגוונים חומים מוזהבים-רכים. הצלליות המוזהבות ירככו את המראה ויתנו לו אשליה של עומק. במרכז העפעף הניחי צלליות בגוון חום-ברונזה שיתכתבו עם המראה הנקי-שזוף". 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.