סילבסטר..מה לובשים בערב הנוצץ של השנה?

0

 

 

משלושת הסטייליסטים המובילים ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך משיקים את אפליקציית TAKE A LOOK

דורין אטיאס צילום: גיא כושי ויניב פיין

מעטים האירועים שיש לנו  את ההזדמנות 'לדפוק הופעה'. הסילבסטר – הוא אחד האירועים שבו אנחנו יכולות ללבוש כל מה שאנחנו רוצות, להיראות בשיאנו, עם הכי שיק וגלאם. כיום, שיש לנו את האופציה להיראות בשיאנו באמצעות אפליקציית TAKE A LOOK הסטייליסטית אישי….. אז אין מה לחשוש להעיז יותר ולקבל את חוות הדעת של ליאת אשורי, דורין אטיאס או גדי אלימלך.

אפליקציית  TAKE A LOOK אשר כוללת את הסטייליסטים המובילים: ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך,  מסייעת  למשתמשים, ליהנות מהניסיון העתיר שלהם ולקבל את המראה  הטוב והמחמיא ביותר, באמצעות חוות דעתם. המשתמשים מקבלים פידבק בתגובה קולית, ישירות מהסטייליסט, כולל עצה אישית.

ואלה הטיפים של הסטייליסטים המובילים… כיצד להיראות בשיאך בסילבסטר:

ליאת אשורי:

"למרות שליהודים יש מלא חגים הם מחפשים סיבות למסיבות ומספחים אליהם גם את ראש השנה האזרחי – סיבה מספיק טובה לכל העולם לחגוג, אז גם לנו" אומרת ליאת אשורי ועונה על שאלת השאלות: מה נלבש לסילבסטר?

תבחרו בגדים  נועזים יחסית, למסיבת הסילבסטר. כך תנצלו את ההזדמנות לחרוג ממנהגיכם השקטים בהם אתם בוחרים סט בגדים ״שכולם יאהבו". אפשר להשתעשע ולא לפחד, כי הרי ״הסילבסטר הוא אליבי נהדר לפתטיות״, אבל חשוב שיהיה קשר בין הבגד למקום אליו הולכים. חשוב לזכור לא להגזים, שלא להיראות כמו בתחפושת פורימית. בקיצור, תרשו לעצמכם לעוף בבחירת הבגד ולהיות יצירתיים אבל לא מידי, כי גם לסילבסטר גבולות משלו…

תבחרו בגד ״אחר" – כזה שאין לכם אומץ ללבוש בהזדמנויות אחרות במהלך השנה, הן בגזרה והן בסוג הבד, לדוגמא פייטים נוצצים, מנומר ופרוות (סינטטיות כמובן) תוך שמירה על איזון כמובן – לא שלושתם יחד!

השתדלו להתלבש בסילבסטר ולא להתפשט – לפעמים מרגיש שיש בלבול ואנשים  מתפשטים במקום להתלבש, זה פחות סקסי ופחות יצירתי.

לסיום מאחלת אשורי: "שתהיה שנה בסטייל אמן ובע״ה…".

דורין אטיאס:

לעומת הטיפים של ליאת, מכריזה דורין אטיאס: "הטיפים שלי לסילבסטר הם שאין טיפים!!!" ומוסיפה: "בדיוק כמו שאני לא מצפה ממך לארגן לעצמך ארון חול וארון שבת, בדיוק כמו שאני לא מצפה ממך לדפוק הופעה רק כי את בדרך לחתונה, כך אני לא מצפה ממך להתחיל להגזים, להתגנדר ולהראות כמו עץ אשוח מלא בקישוטים.

אבל בכל זאת… בגלל שכיף להרגיש חגיגית לכבוד השנה החדשה, הכניסי איזה אלמנט חדש בתוך המראה שלך. זה יכול להיות תיק, נעליים, תכשיטים, חזייה או אפילו מסקרה חדשה וזאת רק כדי להרגיש את התחושה שמשהו חדש מתחיל אצלך עכשיו…

אז מה האופציות? ג׳ינס טי שרט לבנה ונעלי עקב, שמלה שחורה קטנה וסניקרס, חצאית סוודר אובר סייז ומגפון, חליפה מחויטת ונעלי אוקספורד.. הכל טוב! רק קריצה של משהו קטן חדש…וכל מה שנותר לי לאחל, הוא שנה אזרחית טובה אמן".

גדי אלימלך:

לאחר העצות הנשיות מגיע הגבר היחיד במדינה שיודע מה באמת טוב לסטייל שלך – גדי אלימלך שמציע:

  • אם בחרת בשמלה שהיא רקומה, מודפסת או מנצנצת, כדאי שהנעליים, התיק, האיפור והשיער יהיו רגועים יחסית ויתמכו בבגד העשיר. שלא תראי כמו עץ אשוח.
  • בבואך לבחור שמלה, דאגי בצורה הכי פשוטה שהיא מדגישה חלקים יפים כמו: רגליים, מותן, עצמות בריח.. ומטשטשת חלקים פחות יפים כמו: ירכיים רחבות, אגן גדול או זרועות רפויות".
  • כל ארבעת הפרמטרים החשובים לבחירת שמלה מושלמת לסילבסטר: "אורך, צבע, גזרה, סוג הבד".

חושבים שהבנתם, הפנמתם וקלעתם לטעם הסטייליסטים? שלחו להם את בחירתכם לסילבסטר באפליקציה.

אפליקציית TAKE A LOOK עכשיו באנדרואיד ובאייפון:

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.