עיריית חדרה מגייסת 30 מלש"ח לקידום פרוייקטים

0

בזכות ניהול כספי אחראי הצליחה עיריית חדרה לגייס הלוואת פיתוח להשלמת היכל הספורט הרב תכליתי ופיתוח שדרות מנחם בגין

פרוייקט נוסף שיקודם היכל ספורט רב תכליתי. הדמיה באדיבות עיריית חדרה

בפגישת עבודה של הממונה על המחוז, רו"ח פאיז חנא, עם מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון וגזבר העיר בועז חריף, התבשר מנכ"ל העירייה כי משרד הפנים אישר לעיריית חדרה הלוואת פיתוח בגובה 30 מיליון שקלים לקידום פרויקטים בעיר. סכום זה, המהווה תוספת להלוואות הפיתוח שאישר משרד הפנים עד כה, מעיד על ההערכה של המשרד להתנהלותה האחראית של העירייה.

כזכור, בתוך שלוש שנים לכהונתו של ראש העיר צביקה גנדלמן הצליחה העירייה לכסות את גרעון שוטף בגובה 22 מיליון שקלים, שהותירה הקדנציה הקודמת, ולהביא לייצוב המערכת.

על מנת להבריא את העירייה ולפעול לצמצום הגרעון, הוביל ראש העיר תוכנית שכללה צמצום עלויות וקיצוץ בהוצאות, ומצד שני גיוס תקציבים ממשרדי ממשלה ורשויות לאומיות. ואכן, כבר בשנת 2014, השנה הראשונה לכהונתו, הצליח ראש העיר לצמצם את הגרעון לכ-6 מיליון שקלים, ואילו השנים 2015 ו-2016 כבר הסתיימו באיזון תקציבי המעיד על ניהול כספי נכון ואחראי של העירייה, ללא שנאלצה לקחת הלוואות איזון לכיסוי מלאכותי של גרעונה, כפי שנעשה בקדנציות קודמות.

יתרה מכך, הניהול הכספי האחראי בהובלת גנדלמן מעורר הערכה במשרדי הממשלה, ובעקבות כך הצליחה העירייה לגייס הלוואות פיתוח שנועדו לפרויקטים לקידום ופיתוח חדרה לרווחתם וטובתם של תושבי העיר.

במסגרת זו אישר משרד הפנים גם את הלוואת הפיתוח הנוכחית בגובה 30 מיליון שקלים.

לדברי זיגדון, 16 מיליון מהסכום ישמשו להשלמת בנייתו של היכל הספורט הרב תכליתי, ו-14 מיליון שקלים לפיתוח רחוב מנחם בגין המהווה את אחד משערי הכניסה לעיר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.