עיריית חריש לא תאפשר פעילויות חינוכיות בימים הקרובים

1

בתום הערכת מצב שערך ראש העיר יצחק קשת עם חברי מליאה הוחלט שלא לאפשר מחר ובימים הקרובים פעילויות חינוכיות בקבוצות קטנות באוויר הפתוח בגני הילדים ובבתי הספר, למרות שהנחיות הממשלה מאפשרות זאת בערים אדומות.

לראש העיר ולחברי המליאה שהשתתפו בדיון הוצגו נתונים, שלפיהם יותר מחצי מהחולים בחריש (כ-52%) הם ילדים ובני נוער עד גיל 19. במצב זה עולה חשש ממשי שקיום פעילות עם ילדים עלולה לגרום לעלייה נוספת בתחלואה שתמנע פתיחה נרחבת של מערכת החינוך העירונית בהמשך. לשיקול מרכזי זה נלוו שיקולים נוספים: אחד מהם הוא שבשלב זה פעילויות אלה יתאפשרו ממילא רק במשך ימים בודדים, מאחר שבשבוע הבא צפוי מזג אוויר גשום. כמו כן, במהלך היום התברר שמשרד החינוך הנחה את הגננות שלא מתגוררות בחריש שהן לא מחויבות להגיע לעבודה מאחר שחריש היא עיר אדומה, ושבגנים רבים לא יוכלו להתקיים הפעילויות.

לנוכח כל אלה החליט ראש העיר יחד עם חברי המליאה שהשתתפו בדיון להמשיך את מערך הלימודים מרחוק בכל הגילים ולא לקיים פעילויות חינוכיות פרונטליות. עם זאת, למנהלי בתי הספר יינתן שיקול דעת לקיים פעילויות כאלה כפוף להנחיות הקורונה במקרה של צורך מיוחד בלבד.

ראש העיר: "אנו מודעים היטב לקושי הגדול של הישיבה הממושכת בבית עבור הילדים. עם זאת, המפגשים שמאפשר לנו המתווה הממשלתי כיום מהווים פיתרון מוגבל מאוד, אם בכלל. צר לי על הילדים שקיבלו היום הודעות על מפגשים בימים הקרובים שכעת יתבטלו, אבל חבל שבשביל שעה קלה של מפגש נסכן את בריאות הילדים. זו ההחלטה הנכונה עבור הילדים ועבור חריש. בשבוע הבא נקיים הערכת מצב נוספת"

1 Comment
  1. אדר says

    אפשר לקבל עידכון על בסיס יומי ?
    אפשר לקבל עידכון יותר מפורט?
    אפשר לקבל עידכון לגבי התפשטות הוירוס לפי שכונות ?
    אפשר לקבל פרוט לגבי מאמצי העיריה להחזיר את חריש לנורמליות ,בעיקר במסגרת תוכנית הרמזור.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.