פק"ק 3 – פסטיבל קולנוע קיבוצי

0

שלושה ימים של סרטים על הקיבוץ, מפגשים מרתקים עם יוצרים בני קיבוץ.

סרטי טרום בכורה, תחרות הפקת סרטי 48 שיצולמו במהלך הפסטיבל, סדנאות אנימציה לילדים, חגיגת 20 שנה ל"מבצע סבתא", תערוכת חומרי ארכיון נדירים מהווי הקולנוע בקיבוץ הישן, מפגשים עם חוקרי קיבוץ וקולנוע, מפגש אמן עם חמי רודנר, קולנוע צעיר וותיק שהמשותף לכולם הוא ריח הרפת.

פסטיבל הקולנוע הקיבוצי ("פק"ק") – בהפקת המועצה אזורית מנשה, קבוצת "חבצלת" מתנועת ה"שומר הצעיר" וקיבוץ גן שמואל מתקיים זו השנה השלישית ברציפות.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל ייהנה הקהל מהקרנות טרום בכורה של סרטים העוסקים בחיי הקיבוץ ("המזכיר", "הצלילה"…) או שיוצריהם הם מקיבוצים ("משפחה בטרנס") , הקרנות של סרטים זוכי פסטיבלים נחשבים, סרטי סטודנטים, תערוכות של יוצרים קיבוציים ומהווי הקרנת הסרטים בקיבוצים ודיונים בהשתתפות אנשי רוח ותרבות.

-סבתא-2 פק"ק 3  - פסטיבל קולנוע קיבוצי
מתוך סרט הפולחן "מבצע סבתא" החוגג 20 שנה

אין ספק כי האירוע המדובר ביותר במסגרת פסטיבל הקולנוע הקיבוצי (פק"ק 3) הינו חגיגת 20 שנה לסרט הקאלט האהוב "מבצע סבתא".

לחגיגה עתידים להגיע גיבור הסרט, "קרמבו", הלוא הוא רמי הויברגר, הבמאי דרור שאול, ו"קרמבו" המקורי… שעל פיו נבנתה הדמות, ושהוא לא אחר מאשר אחיו של הבמאי. האירוע יכלול מפגש של הקהל עם כוכבי הסרט, הקרנת קטעים מאחורי הקלעים, סיפורי אודישנים והקרנה מיוחדת של הסרט. ערוצי הטלוויזיה המרכזיים כבר שריינו את מקומם ויגיעו לצלם את האירוע החד פעמי.

 פק"ק 3  - פסטיבל קולנוע קיבוצי
מתוך הסרט – הצלילה

בין המשתתפים בפסטיבל: יהושע סובול, מוקי צור, חמי רודנר, ד"ר אלון גן, פרופ' אמיר הרגיל, ד"ר ליאת שטייר, יונה רוזנקאייר, יונתן ניר, אופיר טריינין, מולי לנדסמן, איתי לנדסברג נבו, אליעזר יערי, ד"ר אביגיל פז ישעיהו, רם לוי, דן וולמן ורבים נוספים.

הפסטיבל פתוח לקהל הרחב מכל הארץ (כולל ל"עירונים":).

הכניסה לפעילויות הינה במחיר נח מאוד וחלקן ללא תשלום כלל.

הפקה – מחלקת התרבות במועצה אזורית מנשה, קיבוץ גן שמואל, יד-יערי, יד-טבנקין וקרן "חבצלת". מנהל אמנותי – אורן תירוש

מוזמנים לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/pkak11/

ובאתר המועצה האזורית מנשה:  http://bit.ly/PKAK_3

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.