פרדס חנה כרכור מחבקת את ירושלים

0

 

 יום שחרור ירושלים יצויין בתהלוכת דגלים חגיגית בהובלת מחלקת הנוער וחניכי תנועות הנוער בישוב

prayer-650426_640-300x200 פרדס חנה כרכור מחבקת  את ירושלים
אירוע יום שחרור ירושלים בפרדס חנה כרכור. צילום: PIXABAY

השבוע, יום ד', , 1.6, כ"ד באייר, יציינו גם בפרדס חנה כרכור את יום שחרור ירושלים. מחלקת הנוער במועצה המקומית יחד עם תנועות הנוער בישוב יקיימו תהלוכת דגלים יישובית. כלל תנועות הנוער חברו לצעדה המשותפת בהובלתם.

תנועת הצופים, בני עקיבא, הנוער העובד והלומד, השומר הצעיר, עזרא ועוד כולם יחד בגווני כחול לבן יצאו מאנדרטת "יד לשילוב" ויצעדו נושאים דגלי ישראל עד לוואדי בישוב. האירוע מאורגן על ידי מחלקת הנוער בניהול ג'ודי בנר , וועדת אירועים בראשותה של חברת המועצה, רינה רונן.

ראש המועצה חיים געש ציין כי :"יש לנו בני נוער נפלאים בישוב, המתחנכים על ערכי אהבת הארץ ואהבת האדם. תנועות הנוער בישוב שלנו מצויות בתקופת פריחה ובמגמת צמיחה והתרחבות מבורכת. וחניכי תנועות הנוער יובילו יחד את תהלוכת הדגלים שתעבור במרכז הישוב ותסתיים באירוע בוואדי." מסר געש.

הציבור הרחב מוזמן להצטרף לתהלוכה אשר תצא בשעה 17:30 מאנדרטת יד לשילוב. התהלוכה תסתיים בוואדי בסביבות השעה 18:30 וייערך בו טקס לכבוד שחרור ירושלים הכולל מסכת, מופע מוסיקלי וסרטון אשר יוצגו על ידי בני הנוער.

לדברי געש "במהלך כל השנה ניתנה במה מכובדת לבני הנוער בישוב. כלל חניכי תנועות הנוער השתתפו גם בטקסי יום הזיכרון ובשמחת יום העצמאות. חלקם המשמעותי באירועים הקהילתיים מייצר עבור כולנו מסר של תקווה ושל אחדות. אנחנו מזמינים את ציבור התושבים להגיע לתהלוכה ולטקס וליהנות מהחוויה המשותפת ."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.