קיץ מלא תוכן לאלפי בני הנוער בפרדס חנה כרכור

0

יחידת הנוער של אגף החינוך במועצה מצביעה על גידול משמעותי במספר בני הנוער המשתתפים בפעילויות הרבות לכל אורך חודשי החופש

בין הפעילויות האחרונות- הופעה של חן מזרחי, עיר הילדים והנוער, בילויים בסינמה סיטי, פארק מים והשבוע נערך ה Fire Ball  טורניר הכדורגל היישובי המסורתי בקיץ

ההופעה של חן מזרחי, חלק מתוך שלל פעילויות הקיץ לנוער עד כה. צילום: דוברות פרדס חנה כרכור

יחידת הנוער באגף החינוך במועצת פרדס חנה כרכור מעלה הילוך בקיץ ומציעה לבני הנוער תכנית פעילות עשירה ומהנה. עם יציאת בני הנוער לחופשת הקיץ החלה לפעול במסגרת יחידת הנוער היישובית תכנית הפעילות הייעודית לקיץ.

בשבועות האחרונים נהנו אלפי בני נוער מהישוב מהסעות מאורגנות לסרטים, פארק מים, לונה פארק, פעילויות בשעות הערב ומופעים. בשבוע האחרון קיימה  יחידת הנוער במועצה בשיתוף עם BIG  מופע של הסטנדאפיסט חן מזרחי בו השתתפו מאות בני נוער מקומיים. השבוע אף נערך טורניר ה Fire Ball  המסורתי, טורניר כדורגל יישובי לבני הנוער המתקיים בכל קיץ בשנים האחרונות.

פעילויות יחידת הנוער אף משתלבות בפעילויות הקהילתיות הרבות. לאחרונה בני הנוער השתתפו באירועי הקיץ של מחלקת איכות הסביבה במועצה. מחלקת איכות הסביבה קיימה הצגות לילדים בגינות הציבוריות בהן שולבה הפעלת הילדים באמצעות בני הנוער המקומיים.

גם חודש אוגוסט צפוי להיות עמוס באירועים ופעילויות – עיר הילדים והנוער בפארק יובלים ב-3.8, הופעה של נצ'י נצ' (בשיתוף עם מרכז BIG), מסיבת אוזניות   ולסיום הקיץ ב24.8.16 – מסיבת רחוב ענקית ברחוב הראשי של הישוב הכוללת תותחי קצף , להטוטנים, DJ   ומתחם פעילויות בסגנון נחלת בנימין.

עוד צפויים באוגוסט- טיולים ברחבי הארץ, אטרקציות מחוץ לישוב בהם ביקור בפארק מים, סרטים, לונה פארק, ערבי קריוקי, קיץ בשכונות, סדנאות אמן ועוד.

ראש המועצה, חיים געש, מסר כי "השנה הייתה היערכות נרחבת להפעלתם של בני הנוער בישוב. תכנית הפעילות כללה תכנים כמעט על בסיס יומי. פעילות יחידת הנוער נמשכת לכל אורך השנה והיא מהווה עוגן מרכזי בפעילותנו במסגרת החינוך הבלתי פורמאלי. אנחנו שמחים לראות בצמיחתה וגדילתה של המחלקה ואת ההיענות הרבה של בני הנוער לאירועים."

געש אף ציין כי השנה התחלנו בשיתוף משרד התחבורה בהפעלתם של קווי לילה לצעירים. קווי הלילה מאפשרים לצעירים נגישות לאתרי בילוי במרכז הארץ באופן מסודר ובטוח. הקווים פועלים בשעות הקטנות של הלילה לאיסוף והחזרה של הצעירים ובני הנוער שלנו לבילוי ולאחר מכן חזרה הביתה בבטחה."

מנהלת אגף החינוך במועצה, אילנה זגול, התייחסה לפעילות יחידת הנוער וציינה כי " אנחנו רואים לשמחתנו מגמת גידול מבורכת בהשתתפות בני הנוער בפעילויות הרבות, זוהי הזדמנות עבור בני הנוער לבלות יחד עם חברים מהישוב בחופש ולעשות זאת באופן מפוקח ומבוקר.   אנחנו משקיעים משאבים רבים בפעילויות החינוך הבלתי פורמאלי בישוב  ובונים את תכנית הפעילות בהתאם להעדפות בני הנוער כך שהתוכן מעניין ואטרקטיבי עבור הצעירים .  היבט חשוב נוסף הוא עידוד בני הנוער להיות חלק מהקהילה, להתנדב. בני הנוער מפעילים את הילדים  גם באירועי הקיץ של מחלקת איכות הסביבה בשכונות, פעילות המסייעת לחיזוק המעורבות הקהילתית בקרב הצעירים."

ג'ודי בנר מנהלת יחידת הנוער באגף החינוך במועצה המקומית  הוסיפה כי :"אנחנו נרגשים בכל פעם מחדש לפגוש את בני  הנוער בישוב. אני אישית יושבת איתם באוטובוס בדרך לפעילויות השונות ושומעת מהם מה מציק להם, מה הם צריכים ומה הם אוהבים . אנחנו במחלקת הנוער במועצה משתדלים מאד על בסיס זה לספק מענה, לאפשר מגוון רחב של פעילויות המועדפות על בני הנוער ולהיות כתובת עבורם." אנחנו מזמינים את כולם להתעדכן בתכניית האירועים המופיעה בדף הפייסבוק של מחלקת הנוער ושל המועצה ובאתר האינטרנט של המועצה :

www.pardes-hanna-karkur.muni.il

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.