"שישי שמח עם ירון אילן " מגיעה לפרדס חנה כרכור

0

חגיגה ים תיכונית בישוב בשידור חי בערוץ 24 תכנית הדגל של ערוץ 24 "שישי שמח עם ירון אילן " מגיעה בחודש הבא לפרדס חנה כרכור

מועצת פרדס חנה כרכור פותחת את אירועי הקיץ בישוב עם חגיגה ים תיכונית. ביום  ו' 9.6.17, תתארח במושבה תכנית הדגל של ערוץ 24 "שישי שמח עם ירון אילן" .

האירוע ייערך ברחבה ליד בנין המועצה ויכלול ארבע שעות של הופעות מוסיקליות של אמנים רבים בשידור ישיר מהישוב.

האירוע יחל בשעה 11:00 ויימשך עד לשעה 15:00 והוא פתוח לציבור הרחב ללא עלות.

ירון אילן, כוכב ערוץ 24, מקיים מידי שבוע אירוע חגיגה ים תיכונית ביום שישי שעות ספורות לפני קבלת השבת. ב-9.6.17 יגיע אילן עם צוות ההפקה ואמנים וזמרים רבים לארח ולהתארח בחפלה ים תיכונית פה במושבה בפרדס חנה כרכור.

בתכנית האמנותית, כ-15 אמנים, זמרים ומופיעים שיצטרפו לחגיגה על הבמה עם ירון אילן ויתרמו לאווירה השמחה עם שירים מהזמר הים-תיכוני.

בימים אלו, מועצת פרדס חנה כרכור, גזבר ומזכיר המועצה, וועדת אירועים  יחד עם הפקת התכנית נערכים למופע ולשידור אליו מוזמן הציבור הרחב .

ראש המועצה, חיים געש ביקש למסור כי :" אנו נרגשים לפתיחת אירועי הקיץ עם אירוע מוסיקלי, קהילתי ואנרגטי. וכן , שמחים לארח את ערוץ 24 שהצליח להפוך בעשור האחרון לערוץ מוסיקה ישראלית  בטלוויזיה האהוב על רבים."

יו"ר ועדת אירועים, חברת המועצה, רינה רונן, : "ההכנות בעיצומן לקראת הפקת אירוע מוצלח ומהנה  . אנחנו מזמינים את כולם להגיע ליום שישי 9.6.17 לרחבת המועצה לשידור התכנית מהמושבה שלנו היפה הנהדרת והאהובה. "

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.