שיתוף פעולה ייחודי בין תיכון חדרה למועדון רוטרי בעיר

0

שיתוף הפעולה יצר תוכנית העשרה לתיכוניסטים בנושאים כמו חינוך פיננסי וחוק ומשפט

מאיר דוידסקו בתיכון. צילום: יח"צ

שיתוף פעולה ייחודי בין תיכון חדרה למועדון "רוטרי" בעיר, יצר תוכנית ההעשרה לתלמידים במסגרתה ישמעו תלמידי התיכון הרצאות ההעשרה מפי חברי המועדון בנושאים שונים אשר אינם מופיעים בתוכנית הלימוד הרגילה של משרד החינוך.

בתיכון חדרה קיבלו את ההחלטה שלצד ההכנה של התלמידים לבחינות הבגרות, לא פחות חשוב להכין אותם לחיים עצמם. שתי הרצאות כבר נערכו, האחת עסקה ב"הצלחה ואמונה ביכולות האישיות".

וניתנה ע"י מאיר דוידסקו, אשר ניהל בעבר את ביה"ס "קפלן" בחדרה וכיום עובד במטה משרד החינוך בירושלים, באגף מחקר ופיתוח. דוידסקו שיתף את התלמידים בסיפור חייו, תוך שהוא מתאר את הקשיים וההתלבטויות שבדרכו האישית והמקצועית.

ההרצאה השנייה ניתנה על ידי יעל סולומון מחדרה, סגנית מנהלת סניף בנק הפועלים בכפר סבא, אשר הרצתה בפני התלמידים על התנהלות פיננסית נכונה.

בתיכון חדרה מסבירים – מטרת סדרת ההרצאות מטעם רוטרי היא להעשיר את "ארגז הכלים" עימו יוצאים בוגרי ביה"ס לחיים ולהקנות מיומנויות ודרכי התמודדות עם מצבים שונים בחיים האישיים ובמסגרת החברה. בשבועות הבאים ישמעו תלמידי התיכון הרצאות בנושאים שונים כמו חינוך פיננסי, נשים מוכות, חוק ומשפט ועוד .

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.