שר החינוך ביקר במוא"ז מנשה

0
20160601_120849-300x169 שר החינוך ביקר במוא"ז מנשה
שר החינוך נפתלי בנט וראש המועצה האיזורית מנשה אילן שדה בסיור במוסדות החינוך. צילום: המוא"ז מנשה

שר החינוך נפתלי בנט ענה היום (ד'-1.6) על שאלות תלמידים בדבר הקמפיין לחמש יחידות מתמטיקה בעת  שסייר במועצה האזורית מנשה.השר בנט סייר בבתי הספר: נטעים וגוונים, במרכז לבעלי צרכים מיוחדים קשתות ובחממה  החינוכית אקולוגית בעין שמר.

במהלך הביקור שוחח השר עם תלמידים בבתי הספר ועמד מקרוב על העשייה החינוכית הרבה במועצה , הישגי התלמידים והמגוון האנושי של תלמידי המועצה: יהודים , ערבים, חילונים ודתיים. במהלך המפגש עם התלמידים העלו תלמידים את הסתייגותם מקמפיין החמש יחידות מתמטיקה. השר בנט ציין כי " הקמפיין נועד להגביר את לימודי חמש היחידות  במתמטיקה אך  יתכן והקמפיין היה יותר מיידי ונוצרה תחושה שמי שלא שם הוא פחות טוב וזו לא הייתה המטרה כי השאיפה היא למצוינות בכל תחום".

ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה " אנו גאים בתלמידים ובצוותים החינוכיים שלנו על הישגיהם, ערכיהם ומעורבתם".

השר בנט: " היום יום האחדות, פה במועצה האזורית מנשה  יש אחדות כל השנה. מוסדות החינוך במועצה, בית הספר המשלב דתיים וחילונים והחממה האקולוגית בה יש הרמוניה בין תלמידים וחוקרים, יהודים וערבים, הם מתנה גדולה לילדים. אנחנו צריכים להעמיק את השילוב בין המגזרים, ללמוד אחד מן השני, להכיל את השוני ולגלות שיש הרבה מן המשותף. ראיתי במועצה אנשי החינוך עם נשמה, אתם מהווים סמל ודוגמא לקידום ערכים ולחינוך שורשי ארצי תוך השקעה בכל תלמיד ותלמיד."

צילום: המועצה האזורית מנשה

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.