חיבוק חם למורי חדרה

0

במוסדות החינוך בחדרה צוין יום המורה בשלל מחוות לצוותי ההוראה. הפתעה מרגשת חיכתה גם למורים שהגיעו להשתלמויות במרכז פסג"ה חדרה

"יום  המורה" תשע"ח  צוין במוסדות החינוך בחדרה בשיתוף הורים, מנהלים וכמובן תלמידים. יום זה נועד לשים את אנשי ההוראה במרכז השיח הציבורי ולהודות להם על  עבודתם המסורה. בבתי הספר השונים התרגשו המורים ממחוות רבות שהוכנו עבורם כהוקרה על עבודתם המסורה בחינוך דור העתיד.

בבתי הספר ברחבי העיר התקבלו המורים בכרזות, פרחים, כיבוד ושלל הפתעות מרגשות שהכינו התלמידים והוריהם כדי להביע את תודתם והערכתם למוריהם.

לציון יום המורה תשע"ח פרסמה עיריית חדרה ברכה לכל המורים, המורות, וצוותי ההוראה במוסדות החינוך בחדרה:  "בשם תושבי העיר, הורים ותלמידים, מוקירה ומעריכה עיריית חדרה את ציבור המורים על מסירותם ועל החינוך והערכים שהם מעניקים לילדינו כל ימות השנה".

לדברי ראש העיר צביקה גנדלמן, הממונה על תיק החינוך, ומנהלת אגף החינוך סיגל איציקוביץ, תלמידי העיר הם דור העתיד של חדרה ושל מדינת ישראל בכלל, וחינוכם מופקד בידי מורים ומורות שלקחו על עצמם את המשימה החשובה לעצה את פני הדורות הבאים.

גם במרכז פסג"ה (פיתוח סגלי הוראה) ציינו את "יום המורה" בקבלת פנים חגיגית ומפתיעה למורים שהגיעו להשתלמויות. מנהלת פסג"ה לאה אבוטבול ביחד עם צוות הפסג"ה כיבדו את המורים בסופגניות, קונפיטורות ביתית, כרטיסי ברכה, עציצים, מוסיקה טובה, ופעילויות שהתקיימו בזמן ההפסקות מהלמידה. המורים התקבלו לקול נגינת סקסופון, פרחים צבעוניים, עציצי תבלין ואפילו בלונים שקישטו את המבואה. אווירת החג התעצמה בהפסקה פעילה בבית התה שנפתח לכבוד המאורע, ובמקום הועברו סדנאות כמו שימוש בצמחי תבלין, הדגמה והתאמה של איפור, סדנת תיפוף, יוגה ושלל הפתעות.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.