היסטוריה בחדרה – מלון רמדה לקראת פתיחה

0

ועדת הערר לתכנון ובניה מחוז חיפה דחתה את ערעור תושבי כפר הים וקבעה כי היתר הבניה למלון חוקי וניתן לפתוח את שעריו. מלון רמדה חדרה בבעלות החברות אמירי גן ואספן גרופ יפתח בעוד כשבועיים, לקראת חג הפסח.

מלון רמדה חדרה, הפתיחה בקרוב. צילום: דוברות עיריית חדרה

"רמדה חדרה" צפוי להיות המלון הגדול ביותר שייפתח בישראל בשנה הקרובה. המלון כולל כ 180 סוויטות ומתנשא לגובה 22 קומות.

המלון יתפרס על שטח של 16,000 מ"ר ויוקם בו גם מרכז כנסים של כ 1400 מ"ר. בנוסף יכלול המלון : מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממתחם בריאות ענק שיכלול ספא, חדרי טיפולים, חמאם תורכי, סאונה פינית, ג'אקוזי, בריכות, חדר כושר, אולם סקווש, מגרשי טניס וכדורסל. למלון חוף ים פרטי ובו יהיה מועדון שייט, הדרכה והשכרה של גלשנים, קיאקים, מפרשיות ויתר מקצועות הספורט הימי והדייג. הקומה ה- 22 של המלון תוכננה כקומת אירועים , וכנסים. הקומה המחופה בקירות זכוכית, משקיפה לנוף פנורמי מרהיב לים מהרצליה ועד חיפה.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "פתיחת המלון היא יום חג לעיר חדרה בכל ההיבטים. עיריית חדרה תמשיך לפתח את התיירות בעיר. בחודשים הקרובים יסתיימו עבודות הקמת הטיילת הצמודה למלון רמדה והאזור כולו יהיה אחד היפים בארץ".

משה זנד מנהל מלון רמדה חדרה: "אנו שמחים על החלטת ועדת הערר לפתוח את המלון. אנו מכינים אותו לעם ישראל ומקווים שיבוא בהמוניו לראות את הפנינה החדשה שקמה על חוף הים בחדרה, רק חצי שעה מתל אביב. זהו אתר תיירות נפלא שאין כמוהו בישראל".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.