רשת 'שוק העיר' חנכה את הסניף ה-15 שלה במרכז המסחרי אור ים סנטר

0

רשת הסופרמרקטים 'שוק העיר' מקבוצת ביכורי שדה ממשיכה לצמוח ופותחת סניף חדש במתחם אור ים סנטר, קומפלקס המסחר והמשרדים החדש אותו הקימה החברה לנכסי קיסריה בחלקה הדרומי של שכונת הענק 'אור ים' שבאור עקיבא.

הסניף החדש, ה-15 במספרו, הינו הסניף הצפוני ביותר של הרשת. הסניף משתרע על שטח של כ-1,600 מ"ר, ובהקמתו השקיעה 'שוק העיר' כ-10 מיליון ₪. במקביל לפתיחת החנות באור ים סנטר, המציעה חווית קניה איכותית באווירה בינלאומית וערוכה לשרת אלפי לקוחות מידי יום, יעלה גם אתר האונליין "שוק העיר עד הבית" שיספק לתושבי העיר והסביבה מענה יעיל, איכותי ומהיר מהיום להיום.

מנכ"ל רשת 'שוק העיר', רפי שטיינברג, ציין: "הסיפור שלנו התחיל בשוק הסיטונאי בתל אביב בשנות ה-50, ומאז נולדה המחשבה להביא את השוק והסחורות הטריות והמצוינות ישירות לצרכן במחירים מוזלים.
רשת 'שוק העיר' דוגלת באספקת סחורה טרייה ואיכותית, מתן שירות מצוין ללקוחותיה ומחירים אטרקטיביים. בנוסף למגוון עצום של פירות, ירקות, דגים טריים ובשרים משובחים, הלקוחות שלנו נהנים משפע של מקומות חניה בלעדית ללקוחות 'שוק העיר'. לקוחותינו המעוניינים להמשיך לאחר הקניה לסיבוב שופינג במגוון העסקים באור ים סנטר יכולים להזמין משלוח בקופה והמוצרים יגיעו עד פתח ביתם במהרה".

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה: "התשובה שלנו לכל אויבינו היא המשך עשייה ופיתוח ב'סטנדרט קיסריה' לרווחת התושבים, גם כאן ב'אור ים'. אנחנו שמחים לצרף למרכז המסחרי אור ים סנטר שללא ספק יהפוך לעורק ראשי ומרכז חיים משמעותי של השכונה, את רשת 'שוק העיר' על איכויותיה הייחודיות. אני מברך את רפי שטיינברג המנכ"ל, ויכול רק לבקש ממנו להגביר את המאמצים לשיווק תוצרת כחול-לבן עם דגש על חקלאי עוטף ישראל".

אור ים סנטר שהקימה החברה לנכסי קיסריה על מגרש בשטח של כ-10 דונם יעניק שירותי בילוי, תעסוקה ופנאי לתושבי שכונת 'אור ים' הצעירה בפרט ולתושבי הסביבה בכלל. המרכז שתוכנן בקפידה על ידי משרד גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ מציע תמהיל עשיר של מסחר, בתי עסק, שטחי משרדים ונותני שירותים, וכולל גם שדרת חנויות מרכזית בסגנון Street Mall וחניון מקורה בעל 2 מפלסים המספק למעלה מ-200 מקומות חניה.
בין העסקים ונותני השירות שכבר פתחו את דלתותיהם – מאפיית אגמי, רשת BE פארם, מסעדת המבורגרים מובילה בורגר סאלון, גלידריית פינולי – Gelato Pinoli, פיצה פסטה, בנא משקאות, רשת גרעיני עפולה, מנה וחצי שווארמה ופלאפל ועוד.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.