תמיכה בספורטאים בעלי הישגים יוצאי דופן

0
הישגים יוצאי דופן. בוטבול ושמאילוב אצל ראש העיר. צילום: דוברות עיריית חדרה

עיריית חדרה, באמצעות "נחלים" החברה העירונית לפיתוח תיירות, מעניקה חסות כספית לספורטאים בעלי הישגים יוצאי דופן ברמה הבינלאומית. הספורטאים שנבחרו לקבל חסות הם הג'ודוקות המצטיינים טוהר בוטבול וברוך שמאילוב, שניהם תושבי חדרה.

בתהליך לבחירתם של בוטבול ושמאילוב היה מעורב מאמן נבחרת ישראל, אורן סמדג'ה, המאמן את השניים והמליץ עליהם כמועמדים ראויים לקבלת החסות. השניים יקבלו כל אחד 25 אלף שקלים לשנה, למשך ארבע שנים.

טקס הענקת החסות לבוטבול ושמאילוב התקיים בלשכתו של ראש העירייה צביקה גנדלמן, בהשתתפות מנכ"ל "נחלים" עו"ד מתניה כחלון, חבר הנהלת העיר ויו"ר דירקטוריון "נחלים" הרב בנצי נורדמן, סגנית ראש העיר חדווה יחזקאלי, המשנה לראש העיר בועז ביטון, והמאמן אורן סמדג'ה.

ראש העיר בירך את בוטבול ושמאילוב על הישגיהם המרשימים וציין את מעורבותו של אורן סמדג'ה, הדואג לחניכיו וסייע רבות בכל ההליך. לסיום אמר גנדלמן כי, "העיר חדרה גאה בספורטאיה המצטיינים, ומשתדלת לתמוך בהם ולסייע בידם לייצג בכבוד את העיר ואת מדינת ישראל בכלל בתחרויות בינלאומיות. מדובר בספורטאים בעלי פוטנציאל לזכייה במדליה אולימפית, ואנחנו כאן כדי לסייע להם לממש את הפוטנציאל שלהם".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.