מי מנקה יותר בפסח? נשים או גברים?

0

 לקראת חג הפסח, הידוע גם כחג הניקיונות, מתפרסם סקר חדש של מותג מוצרי הניקיון סיף מבית יוניליוור, החושף נתונים על הרגלי הניקיון של הישראלים לקראת החג.

מהסקר עולה כי כולם מנקים את הבית לקראת חג הפסח, ולא מפתיע לגלות שבמרבית בתי האב מנקים בפסח יותר מאשר בשאר ימות השנה. עם זאת, כחמישית מהאוכלוסייה לא מנקים יותר מאשר בימים רגילים ו- 18% כלל לא מפנים חמץ בקרב האוכלוסייה היהודית.

82% מהנשים טוענות כי הן אלו שמנקות את הבית, בעוד הגברים טוענים כי החלוקה בינם לבין הנשים שווה. והילדים? 94% מהנשאלים העידו כי הילדים אינם לוקחים חלק פעיל בניקיון הבית.בנוסף, כמעט כל הנשים מעידות כי הן אלו שמחליטות אילו מותגי חומרי ניקוי לקנות, בעוד כמחצית מהגברים טוענים כי הם מעורבים בהחלטת הקנייה.

ומה לגבי העסקת עוזרת בית? בקרב נשים בגילאי 25 ומעלה עולה כי בעוד שבשנת 2014 39% מבתי האב העסיקו עוזרת בית, בשנת 2016 רק 30% מבתי האב מעסיקים עוזרת בית, ירידה של 9%.

מפתיע לגלות כי רק 10% מאלו שמעסיקים עוזרת בית מאוד מרוצים מתפקודה, בעוד כחמישית אינם מרוצים מעוזרת הבית שלהם. כ-8% מהמעסיקים עוזרת בית העידו כי היא מעורבת בקבלת ההחלטות על מותגי חומרי הניקוי שקונים לבית.

20% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-500 שקלים בחודש על ניקיון הבית ו- 8% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-1000 שקלים בחודש, בעוד שלמעלה ממחצית האוכלוסייה מוציאה עד 300 שקלים בחודש על ניקיון הבית.

*הסקר בוצע באמצעות חברת המחקר Shiluv I²R, בקרב 501 גברים ונשים יהודים דוברי עברית בני 18 ומעלה, במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת, במסגרת סקר אומניבוס אינטרנטי שנערך ב-1 למרץ 2016.

נבחרת הניקיון של סיף לפסח. צילום: יח"צ

סיף הינו מותג טיפוח הבית מבית יוניליוור הנמכר בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם. המותג החל את דרכו עוד בסוף שנות השישים בצרפת ושם לו למטרה לעזור לאנשים לנקות את בתיהם בזריזות וביעילות ע"מ לפנות את זמנם למה שחשוב להם בחיים. סדרת מוצרי סיף כוללת מגוון סדרות מוצרים לניקוי הבית: ג'ל סיף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה, קרם סיף לניקוי רב תכליתי, ניקוי כללי, שמפו לרצפות, ספריי לניקוי המטבח, האמבטיה וספריי רב תכליתי.

טיפים לניקוי באדיבות המותג סיף מבית יוניליוור:

  • יש לבדוק את עמידות המשטח במקום נסתר לפני הפעולה.
  • הכתמים הקשים בבית לא יורדים? השתמשו בסיף ג'ל לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה מרוכזת. המתינו דקה ושטפו. למשטחים קטנים, כיורים ותנורים השתמשו ישירות על הלכלוך הקשה.
  • הילדים משאירים סימנים שחורים ושומניים על הקירות או משתוללים עם צבעים בכל הבית? תנו חופש לנטיות האומנותיות שלהם. מלאו דלי במים חמים והוסיפו חצי כוס סיף תרכיז ניקוי רב תכליתי. טבלו בנוזל המדולל ונקו בעזרתו את כל שטח הקיר.
  • מרוב לכלוך אי אפשר לראות את הכיריים? שימו סיף קרם ניקוי על ספוג או מטלית, שפשפו את הכיריים בעדינות ונגבו עם מטלית.
  • שאריות נדבקו בתחתית הסיר או המחבת? על ידי שפשוף קל עם ספוג קרצוף וקרם ניקוי סיף, הסיר והמחבת יבריקו כמו חדשים!
  • כתמים על הספה בסלון? מהלו קרם ניקוי סיף במים ונקו בעזרת מטלית לחה (לריפוד סינתטי בלבד).
  • ידיות הדלתות מכוסות טביעות אצבעות או דביקות? עברו עליהן עם מטלית ספוגה בקרם סיף, שטפו היטב במים והלכלוך יעלם.
  • רוצים מנגל נקי? ספריי סיף למטבח אידיאלי להסרת שרידי שומן ושאריות מזון – שפשפו את המנגל שלכם עם מברשת קטנה ושטפו היטב במים.
  • רוצים להשיב את הברק לרהיטי הגינה? השתמשו במעט קרם סיף על ספוג או מטלית וצינור ההשקיה יעשה את שאר העבודה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.