אות שר החינוך לנוער מתנדב לרום בהר מתיכון חקלאי

0

תעודת ההצטיינות הוענקה לבהר בטקס חגיגי במעמד ד"ר סער הראל, מנהל משרד החינוך מחוז חיפה, עינב שוורץ מנהלת מנהל חברה ונוער מחוז חיפה , ד"ר צביה ריבן, אמו של אלעד ריבן ז"ל, , מפקחים רשותיים במחוז חיפה.

רום בהר חבר במועצת הנוער היישובית הוא חניך מצטיין בתנועת של"ח,  מתנדב בתנועה מכיתה ח', פעיל בהדרכה, בקליטה של חניכים חדשים, מוביל את כל הטיולים אשר מגלה בתפקידו מנהיגות. עם השנים הפך למדריך מקצועי שמוביל את כל התנועה ברשות ובנוסף הצטרף להובלה ברמה המחוזית. רום אוהב לתת מעצמו והוא עושה זאת מכל הלב  הנתינה ניצבת לפניו לפני הכל ומכריו מספרים עליו כי הוא מקבל כל אחד במאור פנים ובאהבה רבה. מעורבותו ניכרת בהיבט החברתי והקהילתי- בהובלה של פעילויות בית ספריות וקהילתיות,  מעורבותו הינה  מלאה, ערכית וחסרת פשרות. 

בטקס נכחו מנהלת אגף החינוך, אילנה זגול, מנהלת התיכון החקלאי, מפקחת משרד החינוך, מלי מלכה, נטע קוסובסקי, מנהלת מחלקת נוער וקהילה באגף, ג'ודי בנר, הוריו ואחיו של רום.

ראש המועצה הגר פרי יגור ביקשה להזמין את רום למליאת המועצה להענקת תעודת הוקרה גם מטעם הרשות. פרי יגור מסרה: "אנחנו גאים ברום על העשייה החברתית והקהילתית הנרחבת והמרשימה ביחס לכל גיל ובוודאי עבור נער צעיר ומלא מוטיבציה כרום. הערכתנו העמוקה על המנהיגות, הדוגמא  האישית ועל הערכים היפים שמשקפת פעילותו. התנדבותו מבטאת הצטיינות ותרומה חברתית כדרך חיים! לכולנו יש מה ללמוד ממנו. יישר כוח."

מנהלת אגף החינוך, אילנה זגול : " ברכות והערכה לרום על קבלת אות ההצטיינות במעמד מכובד זה. חינוך איכותי הוא לפני הכול חינוך ערכי המעניק לתלמידים בסיס איתן להיותם בוגרים עצמאיים מעורבים ותורמים בקהילה. התנדבותו של רום יוצאת דופן בהיקפה ובתחושת המחויבות האישית העמוקה שמניעה אותו  . אני מאמינה כי גם בהמשך הדרך יובילו אותו ערכיו ובגרותו להיות חלק מרכזי ומוביל בקהילה ולהצטיין בכל תחום. עלה והצלח."

מנהלת מחלקת נוער וקהילה באגף החינוך, ג'ודי בנר, ציינה: " רום הוא בהחלט חניך מצטיין ובולט. העשייה החברתית היא חלק בלתי נפרד משגרת יומו והוא משקיע בכך שעות רבות. המוטיבציה הפנימית לתרום מביאה אותו להשתלב באפיקים רבים של עשייה-מועצת נוער, תנועת של"ח, בית ספר, בקהילה והוא אף יוזם פעילויות. מנהיג אמתי. אני גאה בו וגאה בעובדה כי הוא מייצג  נאמנה ומשקף את איכותו של הנוער הנהדר שיש לנו פה בפרדס חנה כרכור."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.