האם שנת הלימודים הבאה תהיה חסכונית יותר?

0

קמפיין גיוס המונים חדש צובר תאוצה ברשת, המטרה: תיקי תלמיד ב99 ש"ח לצרכן

school-880033_640-225x300 האם שנת הלימודים הבאה תהיה חסכונית יותר?
תיקי בית ספר ב99 ש"ח לתלמיד, משימה אפשרית? צילום: PIXABAY

את הקמפיין מוביל היזם החברתי עוז ריעני המאמין כי קבוצות ריכישה שעובדות בתחומים שונים ומגוונים, יעבדו גם בתחום הצרכנות לתלמידי בתי הספר. אחרי שבקיץ האחרון ארגן עשרות ירידים ברחבי הארץ לרכישת ציוד חזרה לבית הספר בהנחה של עשרות אחוזים. מייסד קבוצת הרכישה בפייסבוק פותח היום במבצע גיוס המונים בעזרת אתר Raise a champ שמטרתו להוריד את מחירי תיקי התלמיד לרמה של 99 שקלים בלבד.

ריעני מסביר "אין שום סיבה שבעולם שנשלם 250 ו-300 שקלים לתיק בית ספר. הצלחתי להגיע להסכמה עם יצרני תיקים לרכישה מרוכזת של תיקים שייצורו במיוחד בשביל חברי קבוצת הרכישה בהנחה גדולה. כדי שנקבל את ההנחה אנחנו צריכים לגייס לפחות 20 אלף קונים ואז נוכל לרכוש תיקים במחיר של 99 שקלים לתיק רגיל ו-150 שקלים לתיק טרולי, בשני המקרים מדובר בהנחה של 50 עד 60 אחוזים ממחיר השוק.

אני מקווה שעד לאמצע חודש מרץ נצליח להגיע ליעד ולגייס את הכמות הדרושה. אני קורא להורים להרשם באתר, את כרטיסי האשראי נחייב רק אם וכאשר נגיע ליעד ונרכוש את התיקים בפועל"

בקבוצת הרכישה של ריעני בפיסבוק חברים נכון להיום כ-11 אלף חברים. בקיץ האחרון ריעני ארגן למעלה מ-30 ירידים בסיוע ועדי הורים בכל רחבי הארץ, בהם ניתן היה לרכוש ציוד לתלמידים בהנחות של 20 עד 40 אחוזים ממחירי השוק.

ריעני: "אני כבר עובד על הקיץ הבא, אין לי ספק שמספר הירידים יגדל ונגיע לעוד מקומות בישראל שלא הספקנו להגיע אליהם בקיץ שעבר. אני מאמין שנמכור למעלה מ-25 אלף תיקי תלמיד, כאשר הדגש הוא שהאיכות שלהם תישאר גבוהה ורק המחיר יירד".

קישור לפרויקט גיוס ההמונים: https://uzir.co.il/#/

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.