הופ! מותק של פסטיבל בחנוכה

0

הפסטיבל האיכותי של חנוכה מציג בשנתו התשיעית מחזמר חגיגי ממיטב שיריה של היוצרת נורית הירש

בהשתתפות:  טוביה צפיר, רוני דלומי, שי ורועי, חני נחמיאס, לי בירן, אורנה דץ, טל מוסרי, ירדן מרחבי, רוני נדלר, גילי ורנר וישראל גולדרט חנוכה 2016, החל מה 14 בדצמבר:

תל אביב, חולון, חיפה, ירושלים, אשקלון ובאר שבע

הופ! מותק של פסטיבל מציג בשנתו התשיעית גרסה חדשה לפסטיבל המדובר – עם סיפור מחזמר מקורי אותו מובילים שיריה היפים של כלת פרס ישראל נורית הירש, בניהם: מקהלה עליזה, אבניבי,  ושוב נצאה אל הדרך, רק בישראל, הבית של פיסטוק, הדרך אל הכפר ועוד.

השירים הנפלאים של נורית בעיבודים חדשים ובביצוע מיטב כוכבי הילדים האהובים, ייקחו אתכם למסע מופלא בין נופי הארץ ויחברו את כולנו אל הבית שלנו – ארץ ישראל. בדרך מרגשת זו, תוכלו יחד לגלות כמה כיף לגדול על יצירה ישראלית מקורית ואיכותית המשלבת תוכן ערכי. וזו, תמצית החזון של מותק של פסטיבל בכל שנותיו.

ואיזו הרפתקה מחכה לכם בשבילי הארץ! דניאל, שחזרה לגור בארץ רק לפני שבוע, עדיין לא מרגישה פה מספיק בבית. אז היא יוצאת למסע הרפתקאות מרהיב משלה ברחבי ישראל, בעקבות מטמון סודי עם המון חברים חדשים. במסעם יבקרו דניאל וחבריה ביפים שבנופי ארצנו, כשבכל מקום ואתר מחכה להם חוויה חדשה. הם יפגשו דמויות מופלאות ומצחיקות, יתגברו על מכשולים בעזרת חברות אמת ויגלו שהדבר הכי חשוב זו הדרך עצמה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.