המותג הפרטי כאלטרנטיבה צרכנית חכמה

0
shopping-1165437_640-300x173 המותג הפרטי כאלטרנטיבה צרכנית חכמה
מותג פרטי כאלטרנטיביה צרכנית חסכונית. צילום:PIXABAY

רוב רשתות השיווק הגדולות לצד יזמים פרטיים פונים לפיתוח מותג פרטי משלהם, העיקרון פשוט הבאת מוצרים מועדפים לצרכן הישראלי במחיר מופחת באופן משמעותי. מותג פרטי למעשה מבוסס על יבוא איכותי או חבירה ליצרנים ישראלים ואיחוד כוחות כדי להביא לשוק מגוון מוצרים, מהפיכת המותג הפרטי כבר בשיאה בתחומים: שימורים, פסטות, תחום הטאולטיקה, מוצרי ניקוי, סבונים וכדומה. פיתוח תפיסת מותג פרטי מאפשרת לרשתות ליצור עבור הלקוח קשת רחבה יותר של מוצרים על אותו מדף, גם של המתחרים וגם של מותג פרטי ולאפשר לצרכן לבחור בעצמו ע"פ רשימת הקניות שלו וכמובן התקציב. עידוד התחרות בכל תחום הוא מבורך ואף הוכיח עצמו בענף הסלולר.

סדרת סבוני ידיים חדשה של המותג קניה חכמה. שלישיית סבונים במחיר מבצע של 10 ₪ בלבד.צילום יחצ

מותג "קנייה חכמה" הושק לפני כשנתיים וחצי , ומאגד תחתיו יותר מ־40 יצרנים מישראל ומחו"ל, שמייצרים לכלל השוק. המותג פועל בתחום המזון ובתחומי צריכה נוספים וכולל כ־400 מוצרים. בין היתר, מיוצרים תחת המותג מוצרי מזון כגון פסטות, ירקות קפואים, שניצלים קפואים, רטבים, פיצות, שימורים ומוצרי טואלטיקה וביניהם מגבונים, סבוני רחצה ואביזרי ניקוי. מוצרים אחרונים שמציעה "קנייה חכמה" בקונספט מותג פרטי לדוגמה:

חמאת בוטנים חלקה וחמאת בוטנים בתוספת שבבי בוטנים. חמאות הבוטנים מכילות 90% בוטנים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. משקל ליחידה – 510 גר'. מחיר ליחידה הינו  11.90 ₪.

סדרת סבוני אל סבון חדשה לידיים,  המציעה שלושה ניחוחות מפנקים של אוקיינוס, אורכידאה ולבנדר, אשר יימכרו בגודל  500 מ"ל. לרגל ההשקה , תימכר  שלישיית סבונים במחיר מבצע של  10 ₪ בלבד.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.