חלוקת מלגות "עיר עם אנרגיה" לסטודנטים בני חדרה

0
חלוקת מלגות חדרה צילום: דוברות

ראש העיר היה ער לצורכי סטודנטים מחדרה והנחה לחלק את המלגה כבר בשנה זו, במטרה לסייע להם להשלים לימודי התואר במקצועות נדרשים. בשנה הבאה יחולקו מלגות בסכום שיא של 275 אלף שקלים

במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, הממונה על תיק החינוך, התקיים במרכז הצעירים העירוני טקס הענקת מלגות "עיר עם אנרגיה" ל-33 סטודנטים תושבי העיר.

בטקס השתתפו מ"מ ראש העיר עו"ד טל אליה, סגנית ראש העיר חדווה יחזקאלי, המשנה לראש העיר בועז ביטון, חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים עו"ד אוהד מרחב, חברי הנהלת העיר אלי בוסקילה ובנצי נורדמן, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, מנהלת מרכז הצעירים העירוני הדר מרום, בני משפחות, צעירים וצוות מרכז הצעירים שמונה על-ידי מנכ"ל העירייה לנהל ולאגם את נושא המלגות העירוניות.

ראש העיר, יוזם מהלך איגום המלגות, הסביר כי היוזמה נולדה במטרה לסייע לסטודנטים תושבי חדרה, לקדם את רכישת ההשכלה הגבוהה בעיר ולהגביר את זיקתם וגאוותם של הסטודנטים לעיר חדרה. ראש העיר הוסיף כי נענה לצורכי הצעירים והנחה לחלק את מלגת "עיר עם אנרגיה" כבר בשנה זו, במטרה לסייע לסטודנטים תושבי חדרה להשלים לימודי התואר במקצועות נדרשים.

את הטקס, שפתחה הזמרת מנהלו טזזו, הנחה גיא וישניה, פעיל במרכז צעירים אשר אמר: "חלוקת המלגות העירוניות הערב, פותחת מסורת חשובה בעיר חדרה, עיר שרוצה לחבר את צעיריה ומבינה את מקומם החשוב במרקם החיים, ופועלת לטפח אותם. אני רוצה להודות לראש העיר שפגש את הצעירים, הבין את חשיבות הנושא ופעל בנחישות לדאוג לכך שמלגות עירוניות יחולקו עוד השנה".

בשם מקבלי המלגה בירך יצחק כהן, סטודנט להנדסת חשמל. "בשמם של מקבלי המלגות תודה מעומק הלב ליוזמי המלגה העירונית ובראשם לראש העיר צביקה גנדלמן ומרכז צעירים חדרה. אני מייצג קבוצה גדולה של צעירים וצעירות, סטודנטים תושבי העיר, שהחלטת העירייה להעניק להם מלגת לימוד מהווה עזרה משמעותית בדרך להגשמת החלום האישי שלהם. המלגות יסייעו לנו להקדיש את מירב תשומת לבנו ללימודים האקדמאיים. ליבי מתמלא גאווה על העיר שלי שדואגת גם לרווחת התושבים הצעירים. עצם הידיעה כי יש תמיכה מאחורינו, נותנת לנו תמריץ וכוח להמשיך ולהתקדם לעבר השאיפה האישית של כל אחד ואחד מאתנו. אני בטוח שחבריי למעמד ידעו בבוא העת להחזיר לעיר בפעילות חיובית, בקרב תושבי העיר ובקידום העיר מבחינה ערכית חברתית וכלכלית".

ראש העיר עדכן כי בשנת 2016, השנה בה תציין העיר חדרה 125 שנים להיווסדה, תחלק העירייה מלגות לסטודנטים בסכום כולל של 275 אלף שקלים. זאת בנוסף למלגות רבות אחרות המחולקות בשיתוף העירייה.

חלוקת מלגות בסכום חסר התקדים תתאפשר בזכות תרומה שגייס ראש העיר על סך 450 אלף  שקלים שיתפרשו לשלוש שנים. המלגה תינתן לסטודנטים בני העיר עבור פעילות קהילתית למען תושבי העיר. חלוקת המלגות תתבצע באמצעות מרכז הצעירים בעיר, שם תרוכז כל עבודת ההכנה כולל הכשרת סטודנטים לפעילות קהילתית.

כמו כן הנחה גנדלמן כי לרגל חגיגות ה-125 שנה לעיר, תחלק העירייה סכום של 125 אלף שקלים מתקציבה. בכך יגיע  סכום המלגות של העירייה לשנת 2016 לסכום שיא של 275 אלף שקלים.

בתום הטקס הודו הסטודנטים הצעירים למרכז הצעירים העירוני, שמפעילה העירייה במסגרת על"ה.

"צוות מרכז הצעירים פועל בנחישות, במקצועיות ובתחושת שליחות לקידום צעירי העיר. עבור מספר רב של צעירים הפך המקום לבית ולמקור לעצה טובה. הצוות רואה עצמו כמוציא לפועל של חלומותינו ומעודד אותנו לחלום. כאן מתפתחת תקווה וגאווה", אמרו הצעירים.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.