יום האהבה? יום משפחה? מה את קונה לעצמך?

0

יום האהבה, ימי המשפחה, ולנטיין, ט"ו באב…ישנו הרושם כי עם השנים התמלאו היומנים של כולנו בימי שיא לאהבה, רומנטיקה ומשפחתיות. האם ההיצע החדש של ימי המשפחה והרומנטיקה יוצר תרבות צרכנית נלוית? התשובה היא כנראה בטח שכן! ככל שקרבים הימים הללו לדוגמה יום האהבה שממש מעבר לפינה יצאנו להרגיש קצת אווירת חג ומה מחכה לנו בקניונים ובחנויות.

הוולנטין הוא יום מיוחד לפנק את אהובי ליבנו, יום שכולו אהבה. אז מה יותר טוב מלחגוג עם מתנות מפנקות, מרגשות ומשמחות, שיש בהן מן האסתטיקה והיופי. רשת האיפור והקוסמטיקהSACARA  מציעה: מארזים מפנקים ומהודרים לוולנטין דיי החל מ- 19.90 ₪  

מותגי השעונים היוקרתי אובקו ואן קליין עם מבצע שעונים מיוחד של עד 30% על שעונים שבמבצע. תוקף המבצע:החל מ  1.2.16 עד גמר המלאי ניתן להשיג ברשת אימפרס ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. או באתר www.impress-stores.co.il משלוחים חינם לכל הארץ.

ברשת הלד הולכים דווקא לכיוון הגבר השכחן במתנות יום האהבה, כדי לעזור לגברי ישראל להיות רומנטיים יותר, רשת חנויות הצילום הלד מציעה מתנת וולנטיין לגבר בעיצוב אישי, של כיסוי לטלפון המזכיר תאריכים של אבני דרך בזוגיות, כמו יום נישואין, יום ההולדת של בת הזוג, הנשיקה הראשונה, יום האהבה והמלצות למתנות שמומלץ לקנות במועדים אלו כמו בושם אהוב או זר פרחים. כך שתהיה תזכורת לגבר שרגיל לפעול לפי הוראות  מה לקנות ומתי. הכי יצירתי שראינו. לאתר של הלד

רוצים לפנק את בן/בת הזוג במתנה רומנטית ושימושית? "חוות דרך התבלינים" בשיתוף פעולה עם חברת Lavido מציגה את המארז הרומנטי המשולב "מבטן האדמה".המארז כולל 4 חליטות מפנקות בטעמים שונים: רימונים, קיווי-תפוח, תה ירוק ולואיזה, וחליטה בניחוח צרפתי. החליטות מתאימות במיוחד לימי החורף הקרים ומגיעות בטעמים עדינים וארומטים. בנוסף לחליטות, המארז כולל קרם גוף הדרים, קרם ידיים לבנדר, וקרם רגליים טיפולי מבית מותג הקוסמטיקה והטיפוח Lavido.

הייחוד של המארז של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית הוא השילוב בין חליטות לבין מוצרי טיפוח איכותיים ומפנקים. מחיר המארז: 149 ₪
היכן ניתן להשיג: ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית ובאתר האינטרנט: http://www.derech-hatavlinim.co.il/

רשת האופנה  GOLBARY, ידועה בתכשיטים האופנתיים שלה. תכשיטים משובצים זרקונים, דמויי יהלומים במראה יוקרתי במיוחד ובמחיר מתאים לכל כיס.
לכבוד הוולנטיין, GOLBARY משיקה קולקציית שרשראות עם תליוני לבבות מיוחדת. להשיג בסניפי הרשת.

אתר האופנה LOL FASHION, המביא את כל הטרנדים החמים מלוס אנג'לס לישראל, מתכונן לחג הוולנטיין ומציע מגוון שמלות סקסיות ומחמיאות לבעלות מידות הפלאס הנשיות. חג האהבה, שיחגג ב- 14 בפברואר הוא הזדמנות כיפית וטובה להתלבש להשיג באתר האופנה www.LOLFASHION.co.il

פלפוט מחזירה אותנו בחמימות לנוסטלגיה של פעם עם  סדרה חדשה של ברכות מהלב למשפחה, לחברים ולכל מי שאוהבים ליום המשפחה. ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות למכשירי כתיבה, צעצועים ומוצרי פופ ברחבי הארץ.

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה בימים אלה ברחבי העולם ובישראל מהדורה מוגבלת של שעוני וולנטיינ'ס דיי, המגיעים בערכה מהודרת  ומעוצבת  בלבבות לבנים על גבי רקע אדום. האריזה הינה קופסא שקופה מוארכת, שבמבט מקרוב מציגה הצצה לשעון שכולו אהבה  – הוולנטיין.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.