כשהילדים שמחים ההורים בטח מרוצים

0
17396_854866647905795_5977253938587987809_n-300x225 כשהילדים שמחים ההורים בטח מרוצים
מירב מוסקוביץ "בלונים בצבעים". צילום: יח"צ

במסגרת החיבור בין השרון הצפוני לבין קהילת העסקים הצומחת באזורנו, פגשנו עסק שמח במיוחד בראשו עומדת מירב מוסקוביץ, "בלונים בצבעים". את הרומן שלה עם בלונים מתחיל מירב בגיל 10 בפסטיבל הכלייזמרים בצפת"רחוב ההומה ראיתי אדם שעומד עם תיק צבעוני ומשאבה ומייצר כמו בקסם צורות מדהימות, מצחיקות, מיוחדות, פשוט עמדתי והסתכלתי שעה ארוכה, ראיתי את החיוכים והשמחה של המבוגרים והילדים והרגשתי את האנרגיות שעולות מסביבו, וכבר אז גמלה בליבי ההחלטה: ככה אני רוצה! להנות, לשמוח לשמח ולהפיק קסמים מבלונים. היום שנים אחרי,גם היום זה קסם בעיני לראות איך בלון ארוך הופך לסוס דוהר, לחיפושית חייכנית, או לשרביט פלאים, והאנרגיות, השמחה והחיוכים…מה הפלא שאני אוהבת את מה שאני עושה?

ביצירות הבלונים הצבעוניות בהחלט ניכרת אהבתה של מירב לעסק שלה שמעניק חוייה כפולה גם להורים וגם לילדים. ימי הולדת ופעילויות עם ילדים הפכו למעין צורך חברתי בחברה המודרנית, ההורים בימי ההולדת נדרשים להיות "מפיקי על" רשימת המטלות לאירוע רק גדולה וכך גם ההוצאה הכספית. על הצורך הזה בדיוק עונה "בלונים בצבעים", פעילות עשירה ושמחה לילדים ופתרון יצירתי ומיוחד לדאגות ההורים.

טיפ חשוב ממירב להורים ובעיקר לאימהות לקראת אירוע: "כשאתן מתכננות אירוע יש רשימת של נושאים שצריך להכין ולארגן. אני ממליצה להוסיף לרשימה הזאת גם את נושא הילדים באירוע. הסיסמא שלי היא "כשהילדים נהנים, כולם נהנים"  צריך לקחת בחשבון שהילדים לא תמיד רוצים לאכול, או לרקוד, אבל הם תמיד מחפשים להיות עסוקים ולהנות. ולכן מומלץ לתכנן להם פעילות נפרדת במהלך האירוע, באיזור שיוקדש להם ויאפשר לילדים לפעול באופן חופשי ולהנות מהאירוע כמו המבוגרים."

דוכן בלוני הצורות נותן מענה לשלושה צרכים עיקריים עבור הילדים: הכנת הבלונים, חווית המשחק עם הבלונים וכמובן לצאת מאירוע משמח עם הפתעה לקחת הביתה. לדף הפייסבוק של "בלונים בצבעים"

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.