יום חילופי השלטון התקיים בעיריית חדרה

0

הנוער "לקח פיקוד" ביום חילופי השלטון התקיים בעיריית חדרה, ובמהלכו החליפו  בני הנוער את הבכירים ובעלי התפקידים, והשתתפו בעשייה העירונית

יום חילופי שלטון בחדרה, ראש העיר עם שחף פורטנוי. צילום: דוברות עיריית חדרה

עשרות בני נוער לקחו חלק ביום חילופי השלטון, המתקיים בחדרה מדי שנה בשיתוף עיריית חדרה, מחלקת הנוער של העמותה העירונית "פנאי העיר" ומועצת הנוער העירונית.

יום חילופי השלטון היה גדוש אירועים ופעילויות, ונועד לאפשר לבני הנוער ללמוד מקרוב את עבודת העירייה וגופי הסמך.

בבוקרו של היום תפסו כ-50 בני נוער פעילים, חברי מועצת הנוער, מד"צים, חניכי תנועות הנוער ועוד, את מקומם של נבחרי הציבור ובעלי התפקידים הבכירים בעירייה ובגופי הסמך ולמדו את מהות עבודתם, תחומי האחריות וההשלכות של כל תפקיד על קידום ופיתוח העיר.

בישיבת פתיחה חגיגית שהתקיימה באולם הישיבות של העירייה התקבלו המחליפים הצעירים בברכות על-ידי הבכירים. ראש העיר צביקה גנדלמן בירך את בני הנוער והדגיש כי חדרה התברכה בנוער איכותי ואכפתי. ראש העיר הביע שמחה לקיומו של יום חילופי השלטון, שבמהלכו מעלים בעלי התפקידים ביחד עם בני הנוער רעיונות ויוזמות שנועדו לקדם תחומים הקשורים לבני הנוער בעיר.

את ראש העיר גנדלמן החליפה יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירוני שחף פורטנוי, אשר  הודתה בממלכתיות לכל בעלי התפקידים שפינו את היום בשביל בני הנוער. פורטנוי הדגישה את החשיבות של הידוק הקשר ושיתוף הפעולה לגישור בין שני העולמות, עולם המבוגרים ועולם בני הנוער, לעשייה משותפת.

את מ"מ ראש העיר עו"ד טל אליהו החליפו רותם אברהם ושני פדלון; סגנית ראש העיר חדווה יחזקאלי החליפו צליל בוטביקה ולונה כץ; את סגן ראש רומן גישר החליפו אביאל מיזה והדר מתנה; את המשנה לראש העיר בועז ביטון החליף אהרון מושונוב; את מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון החליפו אורי תירם ואלון סקאג'יו; את הסמנכ"ל משה ביטון החליפו מישל קרצ'ון ודניאל גירון; ואת עוזר ראש העיר גיורא שחר החליפה חן שחר; את מנכ"ל עמותת "פנאי העיר" אייל עפגין החליפו שני בן-אשר ומעיין גירושי; את מנכ"ל תאגיד "מי חדרה, שי פרץ החליף אוראל אהרונסי. כמו כן שובצו בני נוער בכל אגפי העירייה, בעמותות ובגופי הסמך.

במהלך היום היו השתתפו בעלי התפקידים הצעירים בישיבות עבודה, סייעו בתהליכי קבלת החלטות ועמדו מקרוב על אופי  העבודה העירונית.

בשעות הצהריים יצאו לסיור בהדרכת ראש העיר, בליווי הסברים מקצועיים של מהנדס העיר, שנועד להכרת העיר והצגת פרויקטים מובילים המוקמים בה.

לאחר פעילות משותפת וארוחה בפארק נחל חדרה הסתיים היום בשיחת סיכום, אשר במסגרתה הביעו המשתתפים שביעות רצון הדדית מהיחס הרציני לנושאים שנועדו לקדם צעירים ובני נוער בעיר.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.