יתוגברו קווי אוטובוס לאזה"ת ולתחנת הרכבת בחדרה

0

לאחר שקידם פתרון לבאי קופת חולים "דגני" המשתמשים בתחבורה ציבורית, פעל מ"מ ראש העיר ניר בן-חיים להגברת קווי התחבורה גם במקומות אחרים בעיר.

מזה תקופה פועל בן-חיים מול אגד חדרה לקידום הגברת קווי תחבורה ציבורית אל מקומות כמו תחנת רכבת מערב ואזור התעשייה. בנוסף, מאז פתיחת מתחם מול החוף-וילג', פנו אל בן-חיים תושבים רבים שביקשו שיתגייס לקדם מול אגד גם את נושא פתיחת קו אוטובוס שיגיע למתחם. 

בחודשים האחרונים פועל בן-חיים מול הנהלת אגד חדרה לקידום הגברת הקווים. לאחר בחינת הנושא על כל היבטיו התחבורתיים והמקצועיים, התקיימה ישיבת עבודה נוספת בהשתתפות בן-חיים, מנהל אגד חדרה ניר מרחב, מנהל אגף התחזוקה באגד זוהר אריה, ומהנדס התנועה של אגד פיני גרשון, בה סוכמה תוכנית להגברת הקווים למתחמים האמורים.

לדברי בן-חיים, לאחר שהושגו הסכמות מול אגד וגובשה תוכנית להגברת הקווים לאזור התעשייה, תחנת הרכבת ומתחם וילג', יש להגיש את התוכנית למשרד התחבורה לאישור וקבלת הרשאה תקציבית לביצוע.

בן-חיים: "לעירייה הגיעו פניות של תושבים שביקשו את סיועה של העירייה לשיפור הנגישות למתחמי תחבורה, תעסוקה ובילוי בעיר. אני שמח שפנייתי לאגד נתקלה בהיענות ובנכונות רבה לפעול ולעבות קווים במקומות שהעליתי. אני מקווה שנשיג את הסכמת משרד התחבורה במהרה, כדי שהתוכנית שגובשה מול אגד חדרה אכן תצא אל הפועל לטובתם ורווחתם של תושבי העיר וכל באיה". 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.