מעון יום חדש נוסף בפרדס חנה כרכור

0

השבוע אושר לשימוש מבנה חדש שהקימה המועצה עבור מעון יום בפרדס חנה כרכור   המעון ברחוב התחייה עבר השבוע בהצלחה רבה בקרה של משרד הכלכלה והתעשייה  המעון יופעל על ידי חברת "אמונה"

20160725_134414_resized-300x169 מעון יום חדש נוסף בפרדס חנה כרכור
המעון ברחוב התחייה עבר השבוע בהצלחה רבה בקרה של משרד הכלכלה והתעשייה . צילום: דוברות פרדס חנה כרכור

השבוע אושר לשימוש מבנה חדש שהקימה המועצה עבור מעון יום בפרדס חנה כרכור .המעון ברחוב התחייה עבר השבוע בהצלחה רבה בקרה של משרד הכלכלה והתעשייה ויופעל על ידי חברת "אמונה"

המעון בן 3 כיתות כולל אבזור בסטנדרטים הגבוהים ביותר למען רווחת הילדים והצוות.

מסירת המעון על ידי המועצה התבצעה לאחר בקרה יסודית של משרד הכלכלה והתעשייה על אופן הבנייה, הגימור והתנאים הפיזיים במקום. הבקרה הסתיימה בהצלחה רבה ובציון לשבח על רמת ההשקעה במבנה .

חברת "אמונה" תחל להפעיל את מעון היום בשנת הלימודים הקרובה תשע"ז ותאפשר קליטתם של ילדים בגילאי פעילות המעון החדש.

המעון נמסר להפעלתה של חברת "אמונה" לאחר שזכתה במכרז להקצאת מבנים לשירות ציבורי על ידי עמותות.

זהו מעון היום ה6  בישוב המשרת את ציבור ההורים לילדים בגיל הרך. בישוב פועלים מעונות יום של ויצ"ו, נעמ"ת ו"אמונה".  אחד ממעונות ויצ"ו נמצא אף הוא ברחוב התחייה מול המבנה החדש.

ראש המועצה, חיים געש, ציין כי אנחנו פועלים במרץ להרחבה ושיפוץ של מבני הציבור בישוב כאשר חלק ניכר מהם הוא מוסדות חינוך. "

לדברי געש: "המועצה שמה לעצמה לדגל לקיים רצף חינוכי מלידה ועד בגרות למטרה זו נבנתה תכנית התערבות בשלבים השונים בהתפתחות הילד מרגע לידתו ועד לבגרותו.  מושקעים משאבים רבים בהפעלת תכניות פדגוגיות ובליווי הילדים . במסגרת זו המרכז לגיל הרך פועל גם בתוך טיפות החלב, מעונות הילדים, ולאחר מכן בגני הילדים מתוך אחריות להעברת הילד משלב לשלב באופן המיטבי. "

עוד על פי געש: " בימים אלו אנו אף מתכננים הקמתו של מעון יום נוסף ברחוב מורן בישוב, אשר ירחיב את המענים בתחום החינוך לגיל הרך  לציבור ההורים בישוב. "

מהנדס המועצה, אדריכל אריה רפפורט ציין כי המועצה מקפידה כי בבניית מבני הציבור בישוב ישמרו בקפדנות כל הנהלים הנדרשים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה, ואנחנו שמחים על הכרת המשרד במאמץ זה." לדברי רפפורט: "המעון החדש ישמש ילדים נוספים רבים המתגוררים בישוב, והוא למעשה מרחיב את המענים הקיימים בכל הנוגע למסגרות חינוך לגיל הרך."

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.