בשלנים היכונו – הרשת החברתית עבורכם

0

פודיס רשת חברתית חדשה להזמנות מבשלנים, הרשת הוקמה לעזור לטבחים ובשלנים להתפרנס ללא צורך מפתיחת עסק מזון יקר

bell-pepper-569070_1280-1024x682 בשלנים היכונו - הרשת החברתית עבורכם
צילום PIXABAY

פודיס היא רשת חברתית חדשה שמחברת בין אוהבי אוכל לבין בשלנים על בסיס של קרבה גאוגרפית ומאפשרת להזמין בקלות ובמהירות מנות של אוכל או קינוחים בכמות הרצויה. בעזרתה ניתן לארח ולהפתיע חברים ומשפחה עם ארוחה בסגנון וטעמים חדשים של ארוחות ביתיות, או לאתר מנות מגוונות שזמינות ברגע זה סביבנו.

השימוש ברשת פשוט. כדי לראות את היצע הבשלנים באזור והמנות שהם מציעים יש להכנס לאתר www.food-is.com, להגדיר את המרחק המקסימלי בו יתבצע חיפוש הבשלנים והרשימה נחשפת במלואה כולל רקע אישי ומקצועי על הבשלן, תמונות וסרטונים, ומועד ביצוע ההזמנות.

הרשת הוקמה על ידי היזם איתמר בן זקן כדי לאפשר לטבחים ובשלנים להתפרנס ללא ההוצאות הכבדות והסיכון בפתיחת מסעדה, בית קפה, קונדיטוריה או מעדניה. הבסיס ליצירת הקשר הוא המרחק הגיאוגרפי כדי להקל על איסוף המנות ולשמור על טריותן.

לדברי איתמר בן זקן, קהילת הבשלנים מגוונת וכוללת טבחים מקצועיים המבשלים בזמנם הפנוי וחובבים שיודעים לבשל ורוצים להגדיל את הכנסותיהם. המאחד את כולם הוא האהבה לאוכל, והיכולת לייצר מנה נהדרת עם מגע אישי ומחיר סביר לכל כיס.

הבשלנים עוברים בדיקות איכות בטרם הם מצטרפים לאתר ומתחייבים לעמידה בתנאים. מחיר המנות נקבע על ידי כל בשלן באופן אישי ללא התערבות והתשלום מתבצע בעזרת פייפאל.

עם סיום הארוחה יכולים המזמינים לדרג את הארוחה ולשתף ברשתות החברתיות במידה וירצו בכך.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.