פברואר יוצא מן הכלל בחדרה

0

"פברואר יוצא מן הכלל" הוא יוזמה ארצית שמגיעה על רקע סקרים אחרונים שבוצעו עבור החברה למתנ"סים, שהראו חוסר נכונות להתחשב בצרכי אנשים עם מוגבלות בצד תפישות נגד שילוב והשתלבות של ילדים, בוגרים ומבוגרים עם מגבלה בפנאי ובתעסוקה.

"אנו במתנ"ס גבעת אולגה נפעל לקדם את תפיסת והטמעת נושא הנגישות במרכזים הקהילתיים להתערות אנשים עם מוגבלות בקהילה המקומית, כך שישתתפו בפעילות, ייהנו ממשאבים, יהיו בעלי השפעה במוקדי הכרעה, ויישאו באחריות לאיכות החיים בקהילה, יחד עם כל חברי הקהילה ובאותה מידה", אמר מנהל המתנ"ס, אלירן אילוז.

למה פברואר?

"כי חודש פברואר הוא אכן יוצא מן הכלל – הוא החודש היחידי בשנה שיש בו מספר ימים שונה משאר החודשים; אנו מקווים שמיזם זה יהפוך למסורת בכל חדרה ויהווה סמל לסובלנות וקבלת האחר".

בין הפעילויות שייערכו במהלך החודש הזה:

סרט שרוכים, יום ספורט משלב, שיחות עם מתמודדים, סטנד אפ של בעלי מוגבלויות ועוד. "אנו קוראים לכם לבוא ולקחת חלק ולהיחשף לעולם מיוחד במינו", אומר אילוז, "תודה רבה להנהלת המרכז הקהילתי, לחברה למתנ"סים, למנהל חבק"ל ולאגף נוצ"ץ על הסיוע והשותפות בהפעלת מיזם מיוחד זה".

ראש עיריית חדרה ניר בן חיים הוסיף: "השאיפה שלנו כעיר היא לייצר חברת מופת המעניקה לכולם מענה הולם ומתן הזדמנויות שוות. אנו משתדלים להיות קשובים גם לבעלי המוגבלויות ורואים בשילובם בחברה שליחות אדירה. 'פברואר יוצא מן הכלל' הוא דוגמא למיזם מבורך שעוזר בשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה ואנחנו מברכים על פעילויות מהסוג הזה".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.