מה הקשר בין מגשי אירוח לתדמית של העסק?

0

נהוג לבחון תדמית של בית עסק על פי מאפיינים כמו שירות לפני בזמן ואחרי הקנייה, איכות המוצרים, אמינות העובדים ובסיטואציות אחרות שקשורות ישירות לתהליך העבודה שהמקום מייצר.

זה נכון שחלק מהותי מהתדמית של בית העסק נבחן ונקבע בנקודות אלו, אך הוא נבחן גם בנקודות אחרות, קצת פחות שגרתיות, קצת פחות שכיחות ועדיין יש להן משמעות, בוודאי עבור עובדים ולקוחות שבאים במגע קרוב עם בית העסק, ספקים, אנשי פרסום ויח"צ שנחשפים לכך, ואחת כמה וכמה בקרב אנשים מהתקשורת שמוזמנים אל בית העסק ומסקרים אותו על בסיס זמני או קבוע. 

דוגמא טובה למה שיכול להשפיע על תדמית של בית עסק, הוא כל מה שקשור לאירועים שנערכים במסגרתו, בין אם זה כאלה המיועדים לעובדים בלבד, וכאלה המיועדים ללקוחות, ספקים או גורמים אחרים המוזמנים אליהם. זו דוגמא טובה מאחר, ואם האירוע איכותי ומושקע בכל פרמטר, זה יכול בהחלט לעזור לתדמית של בית העסק, אך אם האירוע איננו מושקע ומאורגן באופן לא מקצועי ומזלזל, זה בוודאי ישפיע על התדמית בקרב מי שמוזמן אליו וכן בקרב מי ששמע על כך. 

באופן טבעי, כשבוחנים אירוע, עסקי או אחר, אחד הדברים שיכולים להשפיע על האופן שבוחנים והדעה שנוקטים לגביו, הם שירותי הקייטרינג, גודל ואיכות התפריט המוגש בו. ככל שהשירות מקצועי יותר, התפריט מגוון ואיכות המנות היא גבוהה, כך הדעה על האירוע בכלל, תהיה חיובית יותר. 

איך מגשי אירוח יכולים לעזור?

בהרבה מאוד אירועים שהעסק מארגן, בוחרים להציע לאורחים מגשי אירוח עם שלל מנות שונות ומגוונות. על פי סוג, גודל ואיכות האירוע אפשר גם להחליט אילו מגשי אירוח להציע, כמה מגשים להזמין ואילו מנות יהיו אליהם. 

אפשר למצוא שלל נרחב של מגשי אירוח אשר ניתן להציע באירועים שהעסק מארגן, בין אם מדובר במנות פתיחה, עיקריות, קינוחים, מנות כלליות או אישיות, מנות המציעות שילובים של חומרי גלם שונים ועוד. 

לפני שנסביר כיצד אפשר לייצר תדמית חיובית באמצעות מגשי אירוח, צריך לציין אם רוצים לייצר אירוע עסקי לעובדים, ללקוחות או לכל גורם אחר, צריך לבחון איך להתאים את אופי הזמנת המגשים לאירוע וכמובן לבחון איך הם משתלבים בקונספט הכללי שלו. על מנת שזה יתאים באופן מדויק עבורו. 

כיצד מגשי אירוח יכולים לעזור לייצר תדמית חיובית

ראשית, נבחן ממי אנחנו מזמינים את מגשי האירוח, עד כמה המקום מקצועי, איכותי, רציני. 

שנית, יש לוודא שהמגשים כוללים מגוון מאכלים בטעמים שונים, המגוון הוא חשוב בשביל שיהיה ניתן לנו מאפשרויות שונות. 

שלישית, חשוב לוודא שכל המנות טריות לגמרי, עשויות מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר שיש. 

ארבע, חשוב שהמגשים יכילו גם מנות שנחשבות פשוטות וגם מנות גורמה יוצאות דופן (גם העיצוב של המגשים צריך להיות מיוחד ויוצא דופן)

חמש, רצוי שהתפריט יהיה מותאם לכולם, הוא צריך להכיל גם מנות למי שאיננו גלוטן, למי שאוכל טבעוני ועוד. 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.