קורס לקידום תעסוקתי בגבעת אולגה

0

בשיתוף פעולה בין מרכז עוצמה באגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית חדרה ומתנ"ס גבעת אולגה, נפתח במתנ"ס קורס תעסוקה לתושבי השכונה.

הקורס מציע שני מסלולי ליווי עיקריים: מסלול קבוצתי אחת לשבוע עם מנחה מומחה, ומסלול פרטני עם רכזת התעסוקה במרכז עוצמה גליה פינוס-הירש. במהלך הקורס יקבלו המשתתפים הזדמנות להיכרות מעמיקה יותר עם היכולות והכוחות הגלומים בהם וכלים להשתלבות מיטבית בשוק העבודה.

בסיומו של הקורס ייפתח קורס יישומי מחשב אשר ישלים למשתתפים ידע ומיומנויות בתחום.

במרכז עוצמה מסבירים כי, תקופת הקורונה זימנה אתגרים רבים, שאחד המרכזיים שבהם הוא תחום התעסוקה. הקורס שנפתח הוא יוזמה מבורכת שנולדה כתוצאה משיתוף פעולה פורה וחשוב בין הגורמים השונים הפועלים בשכונה לטובת התושבים והעצמתם.

בפתיחת הקורס בירכה מנהלת מרכז עוצמה גלי ואזנה את המשתתפים על בחירתם להתפתח ולצאת לדרך חדשה,  ומנהלת תחום קהילה במתנ"ס אסנת בוריה-מינקוף הביעה את התרגשותה ואמונתה בתהליך המעצים הצפוי למשתתפים.

מנהל המתנ"ס יואב יגול ציין כי לאורך כל הדרך, ובמיוחד בתקופת הקורונה, קשוב המתנ"ס לצורכי התושבים ומספק מענים מותאמים. "אנו מזמינים את הציבור לפנות אלינו, ונשמח להמשיך וליצור מרחב של שיתוף פעולה ועשייה קהילתית", אמר.

מרכז עוצמה של אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית חדרה הינו מרכיב במערך השירותים המוצע לאנשים החיים בעוני והדרה חברתית. המרכז מהווה מעטפת ארגונית מקצועית הפועלת לסייע בשילובם של אנשים באמצעות גישה שיתופית ומעצימה, הגברת ההשתתפות, מיצוי זכויות, זיהוי צרכים ומענים, הנגשה של מידע ונגישות לשירותים בקהילה, מתן מידע בתחום הכלכלי, וכן הכוונה לתוכניות לשיקום תעסוקתי.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.