שבוע המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות בחדרה

0

החל מיום חמישי הקרוב (1.12.22) ובמשך שבוע, תציין עיריית חדרה את שבוע המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, בהובלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים.

במסגרת השבוע המיוחד ייערכו ברחבי העיר מספר פעילויות ואירועים, שכולם מוקדשים לטובת העלאת המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות. הפעילויות בשיתוף אגף החינוך, פנאי העיר חדרה, אגף אתו"ס וגופים נוספים.

בנוסף, ביום חמישי הקרוב יואר בניין העירייה בסגול במסגרת המיזם הארצי "לילה סגול", למען שילובם של 1.5 מיליון אנשים עם מוגבלויות בקהילה, בתעסוקה ובחברה הישראלית.

האירוע הפותח ייערך ביום חמישי הקרוב (1.12) בשעה 19:30 באולם רנה שני: מופע של להקת שלווה. כרטיסים למופע במחיר של 30 ₪ בלבד עדיין ניתן להשיג דרך אתר עיריית חדרה.

ביום שני (5.12) החל מהשעה 16:00 ועד 19:00 ייערך באולם הספורט צפרירים הפנינג של ספורט וכדורגל: "שווים במגרש". באירוע ייערכו מספר משחקי כדורגל בין נבחרות הצעירים והבוגרים של מערך דיור גל לבין נבחרת האומנים של ישראל, ילדי הפועל חדרה ובוגרי הפועל חדרה. הכניסה לאירוע חופשית.

ביום רביעי הבא (7.12) בשעה 20:00 ייערך במרכז הפנאי רעים (המגינים 7 נווה חיים) מפגש מרגש עם שגית – אמא לילד על הרצף, שתספר את סיפורה המרגש. הכניסה ללא תשלום.

ביום חמישי (8.12), ייערך באולם רנה שני (19:00) המופע שינעל את השבוע המיוחד: "יש לי חלום" – מופע מיוחד של ילדי מועדונית אור במרכז הפנאי בית אליעזר. מופע שכל כולו קסם של ילדים עם צרכים מיוחדים. כרטיסים במחיר של 30 ₪ בלבד ניתן לרכוש באתר פנאי העיר חדרה.

בנוסף, במהלך כל השבוע תערוכנה תנועות הנוער בעיר פעילויות מיוחדות לציון השבוע הזה, הן במפגשי התנועות עצמן והן במהלך "שישי ערכי" בבתי הספר היסודיים ביום שישי הקרוב.

ניר בן חיים, ראש העיר בפועל: "חוסנה של חברה נמדד ביחסה לכל אדם באשר הוא ומחובתנו לקדם את ערכי השוויון והסובלנות. בעיריית חדרה מערך רחב ומקצועי שנותן מענה ותמיכה לאוכלוסיות המיוחדות ולבני משפחותיהם. כזכור, ביוזמתו של סגני שלמה בוזגלו, הקמנו לראשונה ועדה ייעודית לטיפול באוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. אני מברך על הפעילויות והאירועים שייערכו ברחבי העיר לציון שבוע המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, וקורא לכולם לקחת חלק במיזם החשוב".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.