איגוד ערים שרון כרמל ומועצת ג'ת מטפלים במפגעי פסולת

0

איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון כרמל שותף בתוכנית שמיישמת מועצת ג'ת לטיפול במפגעי פסולת.

יו"ר האיגוד יעקב אדרי ציין כי המועצה המקומית ג'ת,  סובלת ממפגעי פסולת, אשר נגרמים ממיקומה על צירים מרכזיים: כביש 6, וכביש 4, דבר הגורם לעוברים ושבים  שחולפים באזור להשליך פסולת בשטחים פתוחים בשטח המועצה, ומכאן פועל האיגוד בשיתוף המועצה לצמצם  תופעה זו.                                                  

ראש מועצת ג'ת עו"ד מוחמד ותד פירט כי הישוב עבר מהפכה בתחום איכות הסביבה והוא נחשב לאחד הישובים המתקדמים בישראל  בתחום, בין השאר מיושמת בישוב הפרדת פסולת ביתית והפרדה במקור, הותקנו מתקני מחזור לכל סוגי הפסולת היבשה בכל הישוב, הוקמה גינה אקולוגית ללמודי סביבה המנוהלת על ידי נשים, מיושמות תוכניות רבות בתחום החינוך הסביבתי והמשרד להגנת הסביבה רואה בעשייה בג'ת מודל לחיקוי וללמידה ואף קיים יום עיון מיוחד לראשי רשויות באיור,  בו הוצג דרכי ההצלחה והעשייה של ג'ת בתחום איכות הסביבה.

מנכ"ל אגף  תברואה ואיכות הסביבה במועצת ג'ת  סמיר שלבי פירט כי הרשות שותפה בתוכנית סביבה שווה של  המשרד להגנת הסביבה המתמקדת  בטיפול בפסולת על מכלול ההיבטים, "בעקבות כך הוגבר הפיקוח על תופעת השלכת הפסולת, וזאת בשיתוף עם הצוות המקצועי של האיגוד" הדגיש שלבי .

מנכ"ל האיגוד ניר סהר ציין כי  מתקיים שיתוף פעולה מיטבי עם מועצת ג'ת בכל התחומים הנוגעים לאיכות הסביבה ובכלל זה בטיפול אינטנסיבי בתופעת הפסולת, הפוגעת באיכות החיים ובאיכות הסביבה בישוב.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.