יו"ר האיגוד יעקב אדרי:" סקר שביעות הרצון של האיגוד מעיד על פעילות מיטבית".

0

 

סקר שביעות רצון  שבוצע בין חברי מועצת איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון כרמל  מעלה כי ישנה שביעות רצון גבוהה מפעילות האיגוד  בקרב חברי המועצה, שהינם למעשה דירקטוריון האיגוד.

יו"ר האיגוד יעקב אדרי צילום: איגוד ערים שרון כרמל

מנכ"ל האיגוד ניר סהר פירט כי איגוד ערים לאיכות הסביבה  שרון כרמל מרכז את הפעילות הסביבתית של שמונה עשר רשויות מקומיות.  האיגוד מטפל במגוון תחומים סביבתיים, בהם:  ניטור האוויר מתחנות כוח ותעשייה, טיפול בשפכים ,רעש וקרינה, חינוך סביבתי ועוד.

סהר הוסיף  כי  האיגוד קיים את סקר שביעות הרצון בכדי לעמוד על החוזקות ועל הטעון שיפור בפעילות האיגוד. מניתוח תוצאות הסקר עולה כי התחומים החזקים בפעילות האיגוד הם: מנהלת ומזכירות האיגוד- עם ציון 4.6 מתוך 5, איכות אויר-  4.2 ורעש וכן מדידות רעש וקרינה ורישוי עסקים.

ציונים נמוכים הוענקו  לתחום היתרי הבנייה ופסולת.  בסך הכל נרשמה עלייה של 25% בשביעות הרצון של לקוחות האיגוד- לעומת שנת 2015. יו"ר האיגוד יעקב אדרי ציין כי באופן כללי הנתונים מעודדים ומציגים שביעות רצון מפעילות האיגוד ומעידים על פעילות מיטבית , אם כי ישנם תחומים בהם יש צורך בשיפור והעצמה.

אדרי," האיגוד הינו הגוף המוביל בתחום איכות הסביבה באזור ופועל על פי סטנדרטים גבוהים של ניהול ומקצועיות. עם זאת תמיד יש לשאוף להשתפר ולהתקדם ואנו נעשה גם את זאת ".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.